רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 27 באוגוסט 2023

הערות והארות

 

משה גלסנר: סיפור מועמדות ח״כ בוסו לראשות עיריית ב״ב, גדול הרבה יותר מאירוע מקומי. זה ניסיון ראשון לקריאת תיגר (ממוסדת!) על מושכלות היסוד בחברה החרדית - ציות לרבנים וחלוקה שבטית ועדתית, לטובת בחירה עצמאית. בחיי הגר״ח קנייבסקי זה לא היה קורה. אם בוסו יבחר, העולם הפוליטי החרדי יכנס לעידן חדש
=========================
דוד חכם במהדורת הבוקר בקול חי: "אני לא מאמין בסיכוי של בוסו לנצח בבני ברק. אין לש"ס רוב בעיר ואסור לבנות על זה שהציבור האשכנזי יצביע נגד רבותיו. כבני תורה אסור לנו לתמוך במהלך כזה"
=========================
בן גביר צודק
זכות החיים של היהודים עולה על זכות התנועה של הערבים.
אם הם יפסיקו לרצוח יהודים לא תהיה להם בעיה עם התנועה
=========================
רובינשטיין & סילמן
חברי מועצת מפה וחברי מועצת משם , זה לטעמי רק הקש שעלול לשבור את גב הגמל
המתחים הם בכל הארץ כולל בית שמש ואלעד 
רמז ? פינדרוס שומר על שתיקה
דגל התורה צריכה נס כדי לא להגיע לפילוג בזרם המרכזי
אולי אחדות עם אגודה יציל אותה 
אבל גם את זה הם לא מסוגלים בגלל הפילוג..
=========================
ישראל כהן בטורו ב'מאקו': הטרלול של אנשי המחאה מאז יצאה הכנסת לפגרה לאחר העברת התיקון לעילת הסבירות רק ממחיש את מה שאנחנו זועקים מאז החלו המחאות. זאת לא מחאה על הרפורמה המשפטית, לא מחאה עממית ולא מחאה של העם. זאת עוד מחאה של קיצוני השמאל הסהרורי נגד כל מה שקשור לימין וליהדות.
=========================
אבי מוסקוב: ‏שוב מחאת הפרובוקציה בבני ברק נוחלת כישלון חרוץ - הגיעו להפגנה כ-800 נשים בלבד, זאת בזמן שהמארגנות ציפו להגעת אלפים רבים. כנראה שלא כולן מטומטמות ומבינות שיש גבולות שאותם לא חוצים. הפגנה נגד ממשלה ומנהיגיה - כן, מחאה נגד אוכלוסייה שלמה באופן מכליל וגס - לא.
=========================
מהשיח בהפגנה בבני ברק: "הפרדה היא אות של כבוד לנשים, לא הדרה", אמרה צעירה חרדית לאישה חילונית, שהגיעה למחאה מחיפה. החילונית הגיבה: "אני עובדת עם חרדית שלא יודעת לנהוג כי אם היא תעשה זאת הבנים שלה לא יכנסו לישיבה טובה". החרדית הגיבה: "זה קורה בקהילות קיצוניות. זה לא אנחנו, אמא שלנו מסיעה אותנו לכל מקום, היא כמו אגד" (טיימס אוף ישראל) .
=========================
יהורם גאון:יש ראש ממשלה "לשעבר" שמאמין שהמדינה חולה והוא רוצה לרפא אותה להושיע אותה, להציל אותה מעצמה" כתב גאון בפייסבוק. "ויש חולִי בשם "תסמונת מינכהאוזן באמצעות שליח" שזוהי תסמונת נפשית מוכרת בתחום הפסיכיאטריה, אשר עיקר ביטויה בכך, שאדם גורם בכוונה לפציעה או למחלה של אדם אחר, במטרה שניסיונות ההצלה שלו יעידו על טוב ליבו ומסירותו של הפוצע".
גאון, בניתוח פסיכולוגי שזכה לקומפלימנטים מעוקביו, טען כי אותו "לשעבר" לוקה בתסמונת הזו. "הלוקה בְתסמונת "מינכהאוזן באמצעות שליח", הוא בדרך כלל הורה, או בן זוג, לפעמים כמו במקרה שלנו זה ראש ממשלה לשעבר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.