רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 1 במאי 2023

הערות והארות

 

אריה דרעי הוא ככל הנראה הפוליטיקאי הכי בלתי־ראוי שידעה ישראל. אלה לא רק שלוש ההרשעות שלו בפלילים, הבכיינות וההתקרבנות התמידית, חוקי היסוד הפרסונליים ותשדירי הבחירות הרגשניים עם דמעות הבצל המזויפות. — אלא בעיקר העובדה שהוא ובני משפחתו עשו ועושים הון — פוליטי וכלכלי — מהאנשים החלשים ביותר בחברה הישראלית.
========================
בושה וחרפה לנציגים החרדים לא שומעים את קולם בשבועות האחרונים יש גל התיקרויות של מוצרי המזון ולא שומעים מהם כלום. במיוחד שבציבור החרדי יש משפחות מרובות ילדים שלא מסיימים את החודש ועכשיו מצבם יחמיר יותר כי סל המזון התייקר.
========================
תלמיד חכם שנפל רבב על בגדו חייב מיתה, כי הוא מייצג את התורה, תושבי בני ברק הם בני תורה וצריכים לתת דוגמה לניקיון העיר כי הם מייצגים את התורה ולא מזיז להם שיש כל כך הרבה עכברים בעיר
========================
השר לשעבר שלמה בניזרי לדודי בן חמו בערוץ 7: "תוקפים את החרדים כי המחאה גוועת. כמו שונאי ישראל בעבר שנקטו בשיטת 'הכה ביהודים', הם נוקטים בשיטת 'הכה בחרדים'. אם הם מנסים להצית את הלהבות דרך ההסתה נגד החרדים, סימן שהם מאבדים את האפקט של ההפגנות שלהם".
========================
ראשי המחאות מתרגמים את הרצון הטוב של החרדים כחולשה. הם ימשיכו לפגוע במגזר החרדי, להסית ולהפגין נגד החרדים - ככה הכניעו בעבר את דרעי גפני ואחרים וככה הם עושים עכשיו. אין לחרדים אדם אחד חזק היודע איך להתמודד עם יצורים אנטי חרדים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.