רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 2 במאי 2023

מבזקים

 

✅ שני אחים משכונה חרדית בבירה נעצרו בחשד שביצעו פעמים רבות מעשים של עבירות חמורות באחותם בת ה-14, על פני כמה שנים • נבדק חשד כי ביצעו עבירות חמורות גם בקטינים נוספים במשפחה • המעצר בוצע לאחר חקירה שהחלה לפני מספר ימים, בעקבות תלונה שהתקבלה במשטרה

✅ הרשעת הלוחמת - בן גביר נגד השופטת: "זיכתה קצין שהכה נער חרדי" 

✅ על פי טיוטת הצו להסדרת אירוע הילולת הרשב"י בהר מירון יהיה המספר המרבי של שוהים במתחם מירון בכל רגע נתון 50.500 בני אדם. במתחם ההילולה - 15 אלף. במתחם גזרת ההר - עד 20 אלף. במתחם הישוב מירון - 10 אלף ובמתחם בני עקיבא - עד 5500. (אמוץ שפירא).

✅ יו"ר הוע' לביטחון לאומי ח"כ צביקה פוגל לגרודקה בקול ברמה: 
"שוחחתי עם החשכ"ל על בעיית הביטוח במירון וגם השנה המדינה תיתן  ביטוח גם למפיק וגם לממונה ומש' הפנים יתן גיבוי לרשות המקומית. 
סוכם על הקמת מנהלת שתתחיל לעבוד מיד  על ההילולה הבאה ואני מאמין שבשנה הבאה ימצאו חברות שיסכימו לבטח"

✅ ‏ליברמן ברשת ב׳: "אני לא מסכים גם לאלפיים לומדי תורה שלא יתגייסו". מני גירא: "אחרי עוד כמה הזיות קלאסיות שלו, גם המראיינת הבינה שהבנאדם איבד קשר למציאות, ניפנפה והורידה משידור"

✅ המפלגות החרדיות דורשות לקבל עוד חצי מיליארד שקל לטובת הגדלת קצבאות האברכים, מעבר ל2.5 מיליארד שכבר הובטחו להן לחינוך החרדי. סה״כ 3 מיליארד. היה ניסיון של גורמי המקצוע באוצר לקצץ בסעיפים אחרים בהסכמים מולן, אבל אין כרגע הסכמות והכדור עובר לשר סמוטריץ׳ להכרעה. עמליה דואק

✅ מוטי קסטל: פיצוץ בשיחות על הרפורמה? גדעון סער יוצא בצעקות מחדר המו"מ: "אני גמרתי עם ה* הזה. חבורה של אידיוטים" 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.