רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 30 באפריל 2023

מבזקים

 

✅ ישראל כהן: העיתונות החרדית מחבקת ביום שישי את הפגנת הימין. ׳יתד׳: ״מפגן המונים נגדי ראשון מול הטרור האנרכיסטי של השמאל, 600 אלף הפגינו בעד הרפורמה״. ׳המבשר׳: ״במפגן פוליטי שלא נראה כמותו בישראל מאות אלפים הפגינו בירושלים״. ׳המודיע׳: מאות אלפים השתתפו בעצרת הימין לתמיכה ברפורמה״ 

✅ מוטי קסטל: אם כל ההפגנות: בשקלול הנתונים, הערכות המשטרה ומומחים שונים: לפחות חצי מיליון בני אדם בהפגנת הימין הגדולה ביותר שנראתה כאן בשנים האחרונות

✅ מוטי קסטל בערוץ 14 מהפגנת הימין: "הרבה אנשים מספרים לי שהם הייטקיסטים, אדריכלים, רופאים; חלקם גם אומרים שהם חוששים לדבר למצלמה בגלל הסביבה בהם הם עובדים. ועם זאת האמירה ברורה - אסור להפקיר את הרחובות לשמאל"

✅ לירן תמרי: עשרות אלפי מפגינים בהפגנת הימין בירושלים - וציר אחד שלא נחסם

✅ שירית אביטן: עם ישראל לגווניו ובהמוניו. אם בהפגנות לעניין ארץ ישראל השלמה כמעט שלא ניתן היה למצוא את מי שלא נמנה על הציונות הדתית. הפעם הגיעו מגוון מצביעי ימין מבוגרים, צעירים, חילוניים שמבקשים שני דברים שלא בהכרח קשורים לרפורמה (כך עלה משיחותיי): 1. שיראו אותם. 2. שלהצבעה שלהם תהיה משמעות :

✅ הייתה קריסה של רשתות סלולר במוקדים רבים של ההפגנה, 
ירושלים היא אחד המקומות עם רשתות סלולר הטובים ביותר, 
מה שמצביע על כמות מפגינים בלתי נתפסת שלכאורה מצביע על הרבה יותר מ 600,000 מפגינים

✅ קריסה מוחלטת של רשתות התקשורת בהפגנה, מאות אלפים ללא קליטה סדירה ונורמלית למרות שמדובר במקום מרכזי, דבר שלא קרה בשום הפגנת שמאל בעבר במקום מרכזי שכזה מה שמצביע על כך שיש הרבה הרבה יותר מ-400,000 איש כפי שטענו בתקשורת שהיו באיזור מפגיני שמאל שאז לא קרסו רשתות התקשורת מעומס על האנטנות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.