רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 30 באפריל 2023

מבזקים

 

✅ בשבת האחרונה שוב בוצעו עבודות ברכבת תוך חילול השבת, בחסות משרד התחבורה, הפעם בתל אביב. לא מדובר בעבודות של פיקוח נפש

✅ יאיר אטינגר: ‏הנושא החרדי כידוע מתפוצץ, אבל מבחינת דרעי וגפני המאני טיים מגיע רק כעת עם חוק הגיוס ותקציבי החינוך הפראיים. הם חייבים הישגים בהול (עד עכשיו אין להם) 

✅ קובי בורנשטיין: החרדים מוכרים (שוב) את העקרונות שלהם בשביל נתניהו. הגיע הזמן של הבוחרים לתת להם גט כריתות. הם לא ראויים יותר לאמון הבוחרים. עד כה, כל מה שהם הבטיחו הם התקפלו בפני נתניהו: תקציב החינוך לא הוסדר, חוק הגיוס לא יוסדר וחילולי השבת מעניינים אותם כשלג דאשתקד.

✅ דרמה בעיריית בני ברק: ביקרת פתע בעירייה על ידי משרד העבודה. עוכבו לחקירה המנקות

✅ מארגני הפגנות השמאל מחממים את האווירה נגד החרדים. לקראת יום השיבוש בחמישי הם מודיעים: ״הימים בהם צד אחד משרת את המדינה וגם מממן את הישיבות נגמרו. ביום חמישי נודיע רשמית להנהגה החרדית - זה נגמר״.

✅ אבי גדלוביץ׳: ‏אז אחרי הניסיונות לעורר פרובוקציות בבני ברק (שלא קיבלו שיתוף פעולה מהצד השני) ואחרי שהבינו כנראה שההפגנות מתחילות לדעוך, נראה שמובילי מחאת קפלן החליטו ללכת בכל הכח על ראשם של החרדים. קחו המלצה: זה פאסה. תשאלו את ליברמן.

✅ אימה הלילה בבני ברק: אדם כבן 60 נדקר ע״י שכנו ברחוב מלצר בעיר ופונה במצב קשה לבית חולים בלינסון. הדוקר נעצר על ידי המשטרה.

✅ אבי גדלוביץ': אירוע הדקירה הלילה בבני ברק: המשטרה מייחסת לחשוד שדקר את שכנו בחזהו ניסיון רצח. בית המשפט האריך את מעצרו ושלח אותו לבדיקה פסיכיאטרית. בחקירתו טען החשוד כי לדקירה קדם סכסוך מתמשך 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.