רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 27 באפריל 2023

מבזקים

 

✅ ח"כ אביחי בוארון בחצות בסקופים: ההתעוררות בשטח מטורפת אנשים שלא יצאו 30 שנה להפגנות - יגיעו מחר. מבין את הגישה שבחורי הישיבות לא יבטלו תורה אך יש ציבור רחב שלא נמצא בביהמ"ד והוא מוזמן למתחם הנפרד.

✅ שר המשפטים לוין: העם הצביע בעד רפורמה משפטית במשאל העם האמיתי לפני חצי שנה (מיכאל שמש).

✅ שר המשפטים יריב לוין בהפגנת הימין: יש ביכולתינו להגיע להסכמה. הסכמה משמעותה מו"מ ענייני וגם נכונות לקבל חלקים גדולים ברפורמה ולא שייערכו דיונים למעלה מחודש ויאמרו בהם ״לא״ לכל הצעה (אדמקר).

✅ יריב לוין: כולנו מאמינים שמגיע לנו בית המשפט שלא נותן זכויות לטרוריסטים. שלא מאפשר טקסי זיכרון עם משפחות של תומכי טרור (מיכאל שמש).

✅ עיתון יתד נאמן מנסה למנוע הגעה אבל החרדים הבני ברקים באים בהמוניהם להפגנה: "לא זוכרת כדבר הזה"
מירי גורודצקי אשר מרכזת את ההסעות אמרה: "אני גרה עשרות שנים בבני ברק ואני לא זוכרת כדבר הזה. משפחות חרדיות שלמות ,  גם כאלה שלא בהארד קוד נרשמו להגיע להפגנת המיליון. עם ישראל יוצא בהמוניו ותושבי בני ברק מצטרפים לכך".

✅ ישי כהן: ועדת השמונה של ׳אגודת ישראל׳ התכנסה הערב: במרכז הדיון העלו החברים את האכזבה של חברי ׳מועצת גדולי התורה׳ מהעבודה שבקואליציה גוררים רגלים בכל הקשור לחוק הגיוס ואכזבה שבאוצר לא עומדים בהתחייבות של נתניהו בכל הקשור לתקציב החינוך החרדי

✅ יצחק פלדמן: כל ההתחרבשות הזו סביב הוראת הרבנים לצאת להפגין מחר כן או לא נראית כמו בדיחה פנימית שיצאה משליטה. הרבנים לא נגד ולא בעד, בדיוק כמו שהם לא נגד או בעד טיול בחול המועד בגני יהושע 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.