רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 27 באפריל 2023

מבזקים

 

✅ ׳ערוץ 12׳: השר ישראל כץ בקריאה לפעילי הליכוד להשתתף הערב בהפגנת המיליון לתמיכה ברפורמה המשפטית: ״אני פונה לכולכם להשתתף - כדי לאפשר הידברות מתוך עוצמה, שתוביל לגיבוש רפורמה משפטית בהסכמה״.

✅ ערוץ 14
ההבדל בין הפגנת השמאל לימין
השמאל אלים וצועק בושה
הימין בפרקי תפילה ושירה

✅ ועוד הבדל שבהפגנות השמאל יש את כל סוגי הדגלים כולל כל הצבעים וכולל דגלי פלסטין.
ובהפגנות הימין רק דגלי ישראל

✅ סביבת נתניהו: בית המשפט הוא זה שהמליץ לפרקליטות להגיע לגישור לאור ההתפתחויות במשפט. פרקליטי ראש הממשלה אמרו שאין להם התנגדות לכך ועמדתם לא השתנתה

✅ אבישי גרינצייג: שר המשפטים יריב לוין עדיין עומד על כך שהרכב הוועדה למינוי שופטים יישתנה. לוין מתכוון להקפיא את המינויים לבית המשפט העליון, כולל של נשיא העליון, אם לא יושגו הסכמות בין הצדדים וההרכב יישאר ללא שינוי. במקרה כזה, המשנה לנשיאת העליון פוגלמן יחזיק בסמכויות הנשיא.

✅ הפגנת הימין: בליכוד שמו 600 אלף ש"ח על ההפגנה למרות הגירעון של המפלגה. בציונות הדתית שמו מיליון ומאתיים אלף ש"ח. (יהודה שלזינגר).

✅ מארגני ההפגנה: עפ"י הערכות עדכניות כ - 600,00 איש משתתפים כעת בהפגנה ועוד רבים עושים את דרכם למקום. נרשמים עומסי תנועה גדולים בתחבורה הציבורית המובילה להפגנה וברחובות הסובבים את מוקד ההפגנה.

✅ יקי אדמקר: ‏מהנאום של יריב לוין הערב אפשר בעיקר ללמוד שאין התקדמות במו״מ עם האופוזיציה בבית הנשיא

✅ בעוד מאות אלפי אזרחים משתתפים בהפגנת הענק - ב׳ערוץ 12׳ ו׳ערוץ 13׳ לא משדרים בחי מההפגנה. ב׳ערוץ 12׳ - כתבה של מנחם הורוביץ על דירוג הצמחים. ב׳ערוץ 13׳ - דיון על הבחירות לנשיאות ארה״ב.

✅ מבוכה לביידן? במהלך המסע"ת עם נשיא קוריאה הדרומית ביידן נתפס בעדשת המצלמה כשהוא מחזיק בשאלה הצפוייה של אחת העיתונאיות - כלומר: קיבל הכנה מוקדמת. (עמיחי שטיין).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.