רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 27 באפריל 2023

מבזקים

 

✅ חסיד תו״א: ״כל בית צריך פח אשפה הפח אשפה שלנו זה בבית שמש״

✅ 'דה מרקר': הפקדות גדולות של מזומנים נעשו ב–2022 בחשבון הבנק של אסנת דהן, בתו של יו"ר ש"ס, ובעלה רוני דהן, שאותו מינה דרעי לתפקיד ברשת החינוך של המפלגה. מסמכים מלמדים כי במשך השנה הופקדו בחשבון גם צ'קים בסכום כולל של 1.3 מיליון שקל. רוני דהן: המזומנים הם דמי שכירות מאזרחים זרים שאין להם חשבונות בנק. לשכת דרעי: אין לאריה דרעי קשר לכספים.

✅ 'דה מרקר' על ההפקדות החריגות לחשבון של חתנו של דרעי: מיהם הגורמים המלעיטים את חשבונם של בני הזוג דרעי־דהן בכל הטוב הזה? במשטרה יצטרכו להחליט בקרוב אם לחקור את השאלה הנפיצה. אם המשטרה אכן תחקור זאת, היא תבקש לעשות זאת על רקע השילוב בין הפעילות האינטנסיבית בכסף מזומן בחשבון לבין היותם של בני הזוג דהן קרובי משפחה של אחד מנבחרי הציבור הבכירים.

✅ תופעה מדאיגה מסעירה את שכונת טלביה שבירושלים: עשרות מזוזות נתלשו באופן שיטתי מדלתות הכניסה בבניינים בשכונה. התופעה הנרחבת הגיעה לעשרות בתים ברחובות וושינגטון ולינקולן וגם ברחובות הראשיים קינג ג'ורג' וקרן היסוד. נכון לעכשיו לא נמצאו עדיין חשודים בפשע למרות ריבוי המצלמות באזור.

✅ הרב מזוז: אין אליטה משפטית הרוב קובע 
דרמה : מרן ראש הישיבה הגאון הגדול רבי מאיר מזוז במכתב במכתב מיוחד לבאי עצרת המליון מחר. במכתב ארוך בו הוא כותב "אנחנו וכל  באי העצרת בעד הרפורמה המשפטית.... אין אליטה משפטית הרוב קובע..."

✅ עוקב צאפ מגזין כותב לחרדים שלא באים להפגנה הערב; ההפגנה היום עשוייה לחסוך הפגנות נגד גיוס בני ישיבות\ חילולי שבת\איסור על מהדרין\ אפליית בתקצוב חינוך חרדי\ חמץ בפסח\עליית נכרים\רדיפת נציגים חרדים ועוד ועוד. בהפגנה אחת חוסכים את כל השאר. זה לא שווה?

✅ מאטקע בלוי להמניק בקול ברמה: ״אנחנו בעד הרפורמה, אין ציבור שסובל יותר מבגצ מהציבור החרדי. אבל אנחנו לא יכולים ללכת  לכל מקום, הובא לידיעתי שאפילו דוגמנית הולכת לנאום שם״

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.