רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 14 במרץ 2023

מבזקים

 

✅ ישי כהן: ‏בצל סערת רפורמת המשפט, מאחורי הקלעים דרמה פנים חרדית סביב ביטול רפורמת הסלולר של הנדל. שר התקשורת קרעי קיים מספר פגישות עם ראשי הסיעות החרדיות. גפני דורש תחרות ופתיחת ועדות רבנים נוספות. גולדקנופף מתנגד ודורש שתשאר הוועדה הנוכחית.

✅ הלילה קרס בנק נוסף בארה"ב. עד כה נסגרו 4 בנקים. הנשיא ביידן מבטיח הגנה על הפקדונות לא על חשבון הציבור. וקורא לפתוח בחקירה של הגורמים לקריסת הבנקים.

✅ שרון גל ב'גלי ישראל': בארה"ב הנשיא קורא לחקירה של הגורמים לקריסת הבנקים. מעניין האם יחקרו את הגורמים שביקשו להקריס את הבנקים בארץ.

✅ ‏שר האוצר בצלאל סמוטריץ' לראשי סיטי בנק בניו יורק: "נדע להרגיע בתקופה הקרובה את 'הרעשים הפוליטיים' (המחאה - א״כ) במתווה מוסכם כזה או אחר שכולם יידעו לחיות אתו. לפחות כולם, במיין סטרים… נדע להרגיע את השווקים ואת הכלכלה. השקעה במדינת ישאל היום היא אחת הכי בטוחות והכי מניבות" 

✅ בשל הפרת המשמעת הקואליציונית הודיע יו״ר הקואליציה ויו״ר סיעת הליכוד אופיר כץ לחבר הכנסת יולי אדלשטיין כי לא יוכל להגיש הצעות חוק פרטיות, הצעות לסדר או לדבר בשם סיעת הליכוד במשך שלושה שבועות של עבודת כנסת

✅ ‏הסנטור מרקו רוביו: בקרוב נשחרר פרטים חדשים על הקשר בין הקורונה לניסוי סיני :

✅ מני גירא שורץ:
קבלו נתון מזעזע אחד, שאומר הכל על זה שיש פה אזרחים סוג א' ואזרחים סוג ב':
מאות אלפי ישראלים יצאו מאז תחילת 2023 להפגין. במגוון הפגנות.
אף אחד, אפילו אחד! לא נעצר בעילת 'חסימת ציר'. 
עד היום!
היום נמצאה העילה, במעצר ראשון לשנה זו על חסימת ציר.
איך לא, העצור חרדי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.