רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 6 בנובמבר 2022

מבזקים

 

🔎 עמית סגל: ‏"גולדקנופף הח"כ הכי עשיר אחרי ניר ברקת". הצהיר הון ע"ס 450 מיליון 

🔎 ישראל כהן ב׳קול ברמה׳: ח״כ גפני לא רצה מלכתחילה לקחת תפקיד שר זאת בשל הוראת מרן הרב שך. רבנים בתנועה כמו גם חברי מועצת ניסו להפעיל לחץ משום שטענו שנושא הדיור הוא זה שחשוב כעת. ההערכה הסופית התקבלה ע״י מרן ראש הישיבה הגרי״ג אדלשטיין שהורה שלא לשנות ושלא לקחת תפקידי שרים

🔎 שחר גליק: לפני כמה שבועות האדמור מגור הזמין את גולדקנופף לשיחה ושאל "למה אתה מדבר בתקשורת על תיק האוצר? אמרנו שיכון או בריאות". גולדקנופף הסביר שזה ספין ושהוא רק אמר ש"מגיע לו" לפי המפתח שקבע ליברמן. לפתע האדמו"ר נעצר ושאל "האמת? אולי ניקח את האוצר?"

🔎 אנה ברסקי: את שיחות המו"מ מטעם ׳אגודת ישראל׳ ינהלו ח״כ גולדקנופף וח"כ פרוש. גפני ינהל את המו"מ לבדו מטעם "דגל התורה".

🔎 אמיר אטינגר: סמוטריץ היחיד שנפגש היום עם גפני נתניהו ודרעי בנפרד. סמוטריץ מבין שבין דרעי לגפני אין מספיק אמון (בלשון המעטה) ובונה צירים עם כולם כדי לתפור ממשלה ולוודא שלא יהיו תקלות :

🔎 מורן אזולאי: חלוקה מסתמנת של תיקים: אמיר אוחנה לתיק החוץ, יואב קיש לתיק הבריאות, מיקי זוהר תרבות וספורט, יריב לוין תיק המשפטים, מירי רגב תיק התחבורה, יצחק גולדקונופף תיק השיכון, יעקב אשר ראשות ועדת חוקה, משה גפני ראשות ועדת הכספים. בליכוד מתכוונים לתת את תיק החינוך לציונות הדתית.

🔎 הפרגוד: ביקורת בקרב פעילים למען הדיור החרדי "החכי"ם ישנים בעמידה -- בזמן שבמפלגות אחרות כבר מאיימים על נתניהו והציבו דרישות ברורות כולל רשימת תפקידים ומינו צוות בנושא. החרדים האשכנזים שוב מתנהגים כמו נמושות עם ציפיות נמוכות מראש מנתניהו"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.