רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 21 ביוני 2022

מבזקים

 

🔎  ברק רביד: גפני מנסה שנה להפיל את הממשלה ולא רוצה להצטרף לקואליציה. עכשיו כשהממשלה נפלה הוא רץ לטלוויזיה להתבכיין על זה שיש בחירות :

🔎  ח"כ פרוש לקובי בורנשטיין "אין דיבור על הליכה שלא עם נתניהו, ואין היתכנות לאופציות אחרות בכנסת הזו. נתניהו עומד בראשות הליכוד. הכל ספינים וניסיון ללקט כותרות. גם בממשלה הבאה נתמוך בנתניהו" :

🔎  ישראל כהן: לאורך השנים האחרונות בנט קיבל בתוצאות האמת מחצית ממה שקיבל בסקרים. כשהערב הוא מגיע לשפל של חייו וקיבל 4 בסקרים - זה ברור שבנט לא יעבור את אחוז החסימה .

🔎  ארי קלמן: השר לשבר אריאל אטיאס מש״ס פועל מאחורי הקלעים לגבש הסכמה להקמת ממשלה חלופית :

🔎  מיכאל שמש: למרות שסיכויי המהלך קלושים, נתניהו הבהיר שיתמוך בדחייה של 7-10 ימים בפיזור הכנסת כדי למצות את המגעים להקמת ממשלה חלופית בכנסת הנוכחית. עוסקים במלאכה: גפני והשר לשעבר אטיאס .

🔎  שרקי: ‏גפני דרעי וסמוטריץ נפגשו אמש בניסיון לקדם ממשלה חלופית. שלושתם מבינים שבחירות עשויות להקטין את כוחם בחלוקה הפנים גושית. גם יוזמת הבחירה הישירה נשלפה שוב, בינתיים ללא היתכנות .

🔎יובל שגב: ‏בכנסת הזהירו אתמול את רע"מ: "אגף תקציבים ינעל לכם את ברז הכסף בימים הקרובים". גורמים ברע"מ זעמו על החלטת בנט ולפיד: "נתנו פרס לליכוד ולרשימה המשותפת, היינו לוקחים ממשלה חלופית עכשיו".

🔎עמית סגל: על אף ההספדים, יש סיכוי לא רע שניר אורבך כן ישוריין בליכוד. נתניהו זקוק לו כדי לעכב מעט את פיזור הכנסת ולמצות את המגעים לחליפית. הוא זקוק לו לבלימת חוקי נאשם, והוא זקוק לו לקידום יוזמות כמו ביטול הכרזת שיקלי כפורש.

🔎ברע"ם מסתייגים מחוק הנאשם בפלילים - ומאותתים לליכוד שהם לא רוצים לשרוף את כל הגשרים עם הימין. גורמים בסיעה לכאן חדשות: "לא משנים את הכללים תוך כדי משחק".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.