רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 25 באפריל 2022

מבזקים

 

🔔 ‏שלמה דרעי, אחיו של אריה דרעי, הורשע בבית משפט השלום בירושלים בעבירות שיוחסו לו במסגרת הסדר הטיעון. הפרקליטות מבקשת להטיל עליו תשעה חודשי עבודות שירות וקנס של 280 אלף שקלים

🔔 ישי כהן: בימים אלו אריה דרעי רוקם תוכנית שכל הח״כים של ש״ס יטוסו למרוקו בערב ל״ג בעומר, ואולי אף פגישה עם המלך. טרם ברור אם התוכנית תצא אל הפועל.

🔔 נתי לנגרמן: מפרסמים את הנתונים ששרת החינוך רצתה להסתיר: בשבוע האחרון למבצע ״בודקים ולומדים״, בו תלמידים נדרשו להיבדק על מנת שלא להכנס לבידוד, רק 1.2% מההורים במגזר החרדי צייתו להוראות ובדקו את ילדיהם. שמותיהם של אלו שלא נבדקו? לא הועברו למשרד הבריאות, וכך הם התחמקו מבידוד.

🔔 ח"כ טופורובסקי בועדת הכנסת: "עכשיו אני מבין יותר ויותר למה חרב בית המקדש וזה לא בגלל החילונים" - ח"כ אמסלם: "דרך אגב - אז עוד לא היו חילונים" .

🔔 הסערה בועדת הכנסת נמשכת עם צעקות הדדיות בין האופוזיציה לקואליציה. מאי גולן ומירי רגב סולקו מהדיון. ח"כ ארבל מתלונן ע"כ ש-90% מהח"כים שהוצאו מהאולם הם מזרחיים.

🔔 אילה חסון. השופט גרוסקוף שואל את נציגת המדינה אם הבניה ברעננה נעשתה בהיתר כנדרש בחוק? התשובה שלה אין היתר הבקשות  בדיון השופטים נראים המומים.   עורכי הדין שמייצגים את השכנים צועקים זו עבירה פלילית.

🔔 ח"כ מלכיאלי לשר כהנא: כמה עזות פנים יש לכם לקרוא לשקלי פורש. שלחו אותך להתבזות עם טיעונים הזויים שאפי' אתה לא מאמין בהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.