רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 20 בספטמבר 2021

מבזקים

 

💥 דרמה בפוניבז: בית המשפט מינה לבורר את השופט בדימוס דוד חשין וחייב את הרב מרקוביץ לתת לגיסו נשיא הישיבה הגר"א כהנמן סכום של 45 אלף שח הוצאות משפט תוך מתיחת ביקורת קשה על האלימות שמפעילים אנשיו של הרב מרקוביץ.

💥 עוד מפסק בית המשפט בפוניבז: "מראות האלימות של אנשי הרב מרקוביץ מעוררות חלחלה, ומזכירות ימים אפלים בעברו של העם היהודי. נוקעת הנפש מהמחזות הנצפים בסרטונים בהם נראים תלמידים חובלים זה בזה, ובהם נצפים בחורים המושכים בזקנו של בן הרב כהנמן, עת הרב מרקוביץ מנהיג הפלג האחר עומד מן הצד מתבונן בזוועה ולא עושה דבר על מנת להביא לה קץ".

💥 על רקע המחלוקת הקשה בפלג הירושלמי: הפלג של הרב אשר דויטש יקיים מפגן תמיכה בו בסוכות להוכיח שתחתיו מאות תומכים, במקביל הפלג של הרב צבי פרידמן העומד בראש מוסדות החינוך בבני ברק יקיימו מפגן נפרד :

💥 לראשונה מאז פטירת מרן הגר"ש אויערבך זצ"ל, בפלג הירושלמי יקיימו ביום רביעי - א' דחוה"מ, מהשעה 17:00 - מעמד הקבלת פני רבו ושמחת בית השואבה מרכזית במעונו של ראש הישיבה הגר"א דויטש בבני ברק. הרחובות הסמוכים וסרמן דסלר והירש ייסגרו לתנועה

💥 שר הדתות מתן כהנא לחנן גרינווד ב'ישראל היום': "גם אם אמציא תרופה לסרטן, החרדים יקראו לי המן הרשע, אז אני פחות מתרגש מהביקורת שלהם".

💥 עוד מהשר מתן כהנא ל'ישראל היום': "שיקראו לי אנטיוכוס, לא אתן לאף פוליטיקאי חרדי לדרוך על הציבור הדתי לאומי".

💥 אמיר אטינגר בתיעוד: ראש מועצת שומרון יוסי דגן בפגישה עם שר הדתות מתן כהנא שאמר "החלטתי השנה להעניק עדיפות תקציבית לבתי כנסת ביהודה ושומרון".

💥 ‏ח"כ מוסי רז תוקף את השר מתן כהנא: "הצהרה אומללה של שר הדתות, שמתן כהנא מצהיר שיקפח לרעה את מתפללי בתי הכנסת בישראל כדי להעדיף את המתפללים בשטחים הכבושים"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.