רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 19 בספטמבר 2021

מבזקים

 

💥 הFDA דחו ברוב מכריע את ההצעה לתת חיסון שלישי לכלל האוכלוסיות מעל גיל 16 בטענה שאין מספיק נתונים, אבל כן הצביעו פה אחד על מתן בוסטר לבני 65 ומעלה (

💥 ‏מנכ"ל משרד הבריאות פרופסור נחמן אש אמר בריאיון לרשת ב': "אני באופן אישי לא רואה את היציאה מהגל, גם מספר החולים הקשים הוא גבוהה. התו הירוק נועד מלכתחילה לתת סביבה בטוחה. מי שנכנס לאירוע המוני צריך להיות עם סיכוי נמוך להפיץ את הנגיף. השינוי של התו הירוק באוקטובר הוא מתבקש"

💥 ‏כתב הבריאות בישראל היום רן רזניק ב103: "הורוביץ אמר שהוא נגד סגר בכל מחיר והוא צדק, בכל מחיר. המחיר של הגל הרביעי ללא שום הגבלות הוא 1,080 קורבנות קורונה חדשים. הורוביץ לא מדבר על המחיר - שמעתם אותו אומר משהו על המתים?".

‏💥 136,411 תלמידים בבידוד, 44,636 מהם מאומתים לקורונה. אחוז הבדיקות החיוביות בקרב התלמידים עומד על 6.7%, לעומת 6.2% בציבור הכללי.

💥 ‏ישראל הגיעה להבנות עקרוניות עם חברת החיסונים נובה ווקס, שמחסנת בטכנולוגיה שונה; בכיר בממשלה: יש צורך קריטי בחתימה על הסכם (גלצ).

💥 ‏קבינט הקורונה אישר במשאל טלפוני: מנהלי מוסדות החינוך לא יוכלו לאשר כניסת תלמידים מגיל גן ועד כיתה ו' אם לא יציגו את תוצאות בדיקת האנטיגן לאחר חופשת סוכות. מורים יצטרכו להציג אישור על חיסון שלישי. בעוד כשעה תדון ועדת החינוך באישור התקנות

💥 בשבוע האחרון נרשמו ע״י השוטרים 7,834 דו״חות קורונה ברחבי הארץ, בהם: 7,206 דו״חות מסיכה, 375 דו״חות הפרות חובת הבידוד והדיווח וכ202 דו"חות בגין הפרות של מפעילי מקום ציבורי או עסקי. כן בוצעו בדיקות יזומות של הימצאות בבידוד ל26,859 חייבי בידוד וחולים מאומתים השוהים בביתם.

💥 החובה על נכנסים ויוצאים מישראל להציג בדיקת קורונה שלילית 72 שעות לפני המראה תוארך ב-28 ימים נוספים, עד ל-18 באוקטובר.

💥 ‏משרד החינוך מעדכן שעדיין, רק מחצית מהמורים מחוסנים בחיסון השלישי. עלייה של 3% בלבד בשבוע. המשמעות - מה-1.10 כמחצית מהמורים יצטרכו להיבדק כמה פעמים מדי שבוע (איילת ברון).

💥 ‏משרד הבריאות מעדכן בועדת החינוך: רק 10% מנאמני הקורונה גויסו. בתי הספר וגני הילדים אמורים לקבל נאמני קורונה בתחילת אוקטובר, שירכזו את נושא הבדיקות והחיסונים בבתי הספר (איילת ברון).

💥 ‏הולנד מקלה את הכניסה למדינה: מ-22 בספטמבר – ישראלים שחוסנו בשתי מנות לא יחוייבו עוד בבידוד עם הנחיתה (כאן).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.