רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 20 בספטמבר 2021

מבזקים

 

💥 עמית סגל ל'משפחה': אם יום עבודה אחד שלי היה מוקלט הפוליטיקה בישראל הייתה מתהפכת, מה חושבים בכירי הליכוד ומה חושב בנט ועל מי, הכל הפוך ממה שמוצג, הרי אלי אבידר התראיין נופת צופים על ליברמן, ומה הוא באמת חושב עליו.. :

💥 עמנואל שילה: ‏לאור העובדה שבמאה ימי החסד של 'ממשלת הריפוי' מתו למעלה מאלף ומאה איש מקורונה, יועצי התקשורת של בנט ולפיד בוחנים אפשרות לקרוא להם 'מאה ימי חסד של אמת' :

💥 שכנים לא יהודים המתגוררים בסמיכות למוסד חינוכי חרדי בשכונת סאלפורד שבמנצ'סטר, מלינים כי "ימי המנוחה שלהם נהרסים", השכנים טוענים כי הפעילות במקום מייצרת רעש כולל בימי חופשה רשמיים של המדינה, הם פרסמו ברשתות החברתיות הקלטות שמע של הרעש כדי להמחיש את המצב הנוראי כביכול שבו הם חיים.

💥 ‏מחרתיים תתקיים ועידת דרבן בעצרת האו"ם בניו יורק - ועידת שנאה אנטי ישראלית. עשרות מדינות ביטלו את השתתפותן כמו ארה"ב, צרפת, בריטניה, איטליה, גרמניה, הולנד, אוסטרליה, סלובניה, בולגריה, סלובקיה, קנדה, צ'כיה, הונגריה ורבות נוספות.

💥 עדכוו תוצאות מהבחירות ברוסיה - 74% מהקולות נספרו. מפלגתו של פוטין 49% המפלגה הקומוניסטית 20%. וזה אחרי שחיסל את המתנגדים, פסל את מי שלא חיסל, והיו גם זיופים המוניים. האמת, ציפיתי לתוצאה יותר טובה. (עמיחי שטיין).

💥 הליכוד : בניגוד לתמונה המעוותת ששודרה בתקשורת, ראש הממשלה לשעבר נתניהו לא מתח ביקורת על הנשיא ביידן שאותו הוא מכיר ומוקיר כידיד ישראל מזה 40 שנה. הביקורת שלו כוונה אך ורק לנפתלי בנט שבביקורו בבית הלבן דיבר באריכות על לא כלום.

💥 הליכוד: במקום לקחת אחריות בנט מאשים אתכם, אזרחי ישראל. הוא משסה הורים אלו באלו כדי לכסות על המחדל. בושה. .

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.