רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 10 ביוני 2021

הבעיה היא לא לפיד, לא ליברמן ולא בנט, הבעיה היא שנאת החינם ...... על זה חרב בית המקדש


אני עוקב אחרי הפרסומים של מעללי חסידי גור נגד רבי שאול אלתר שליט"א
כפי שידוע לך אני לא משתייך לזרם החסידויות הפולניות, אני דווקא משתייך לחסידות שגם אצלנו כידוע לך היה חיכוכים וחלוקי דעות והרבה אי צדק ואי מוסריות.
אבל כמדומני שמה שקורה היום בגור, לכנות קלסתר פניו של תלמיד חכם וצורבי דרבנן בכינוי "תמונות שחץ של אותו האיש" כפי שרואים בסרטון שפירסמת, זה כבר מדאיג מאוד, מחנכים את הצעירים בדרכים פסולים הנוגדנים לא רק את דרך החסידות אבל גם את דרך התורה, תוך לשון הרע ניבול פה דיבורים אסורים וחמורים יותר משלושת ה יהרג ואל יעבור.
ומה עם המרים יד על חבירו נקרא רשע? מלבין פני חבירו שאין לו חלק לעולם הבא? שנאת חינם? גזל?
מה קרה? מה יש? אין להם מנין ללא כמה מאות ה אברכים האלו?
בכל מקום יש חסידי גור למכביר, אצל כל הבאבות והמשפיעים, וזה לא מפריע למקבלי ההחלטות בגור, למה דווקא כמה המאות אצל ר' שאול מפריע להם? למה רוצים להחזיק בכח בחסידים שהם לא חסידים שלהם? אדרבה, שיילכו, כל אחד לאן שליבם מושך וחפץ.
הדבר לא מובן, יש לזה רק הסבר אחד, ייצר הרע, שטן, בעל דבר, ערב רב, רשעות, וכו'
תחשבו טוב, ס"מ (במלואו עם  א' ל') בגמטריא "עלה בידי"
מי שנותן את הדלק להרע לנו זה אנחנו, יש גבול, ראשי היהדות החרדית צריכים לקום ולעשות סוף למעשים אלו, אני לא יודע איך, אבל בטח לא לשתוק כי אנו כולם משלמים וח"ו נשלם את המחיר על כל זה כמו בכל החרבונות של עם ישראל.....
אני הקטן קורא לחסידי גור בפרט ולכל החסידויות הגדולות הדורסניות בכלל, חדלו מזה כי אתם מחריבים את עולמו של הקב"ה ואוי לנו מיום הדין ואוי לנו מיום התוכחה.
אנא למענכם ולמעננו, למען עם ישראל בכל מקומות שהם, ולמען בורא העולם לאוקמא שכינתא מגליתא ולא ח"ו להיפך, הרבו מיד באהבת חינם ובחסד עם כולם ובעיקר עם הקב"ה יתברך ויתעלה.

לא צריך להיות בעל רוח הקודש וגם לא רואה חשבון לראות שכל החורבן עכשיו הוא אך ורק בגלל גור שהשתלט על אגודת ישראל, ועל מוסדותיו, עכשיו גם התברר איך הם ניתבו את כל תרומות גדולי המשק למוסדות שלהם בלבד.
אם אגודת ישראל (עסק פרטי של גור) היתה שמה נציגים עסקנים פוליטיים חברתיים אמיתיים מקצועיים הדואגים לכלל הציבור ולא רק לכיס ולכיסא של מוסדות גור היה לציבור האגודאי לפחות 10 נציגים בכנסת, ואף יותר,  אבל הרבה ממש לא רוצים לצאת לבחור ולתת את קולם לגור, במיוחד עכשיו עם מה שעושים לרבי שאול, הרבה לא רוצים להיות שותפים לפשע ולרשעות הזאת.
אולי הפתרון זה הקמת מפלגה חדשה של הציבור החרדי, שתדאג לצורכי הציבור כולו, לקדושי ישראל, לשבת ולתורה, ולהגדיל שמו של הקב"ה בעולם ובפרט בארץ, ולא להפך כפי שקורה היום

רבי חיים תעשה בבקשה מה שאתה יכול ויחולו עליך כל הברכות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.