רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 14 באפריל 2021

מבזקים


 לאסור כניסת רפורמים לכותל: ח"כ אבי מעוז, יו"ר מפלגת נעם, הניח במזכירות הכנסת את הצעת החוק הראשונה שלו בכנסת ישראל - "הצעת חוק לתיקון חוק השמירה על המקומות הקדושים" .


חבר המועצת הגרמ"צ ברגמן לח"כ אייכלר: "עדיף ללכת עם הערבים מאשר עם הרפורמים מהעבודה"

"המשטרה ממליצה לפתוח גם את מבנה ציון הרשב"י במירון בל"ג בעומר". אישי ציבור מביעים תקוה שראש הממשלה יזרז את האישורים הנדרשים על מנת לאפשר לרבבות אלפי ישראל לעלות למירון כמדי שנה.

'המודיע': ההחלטה הסופית בנוגע לעליה למירון צריכה את אישור קבינט הקורונה :

בעקבות תלונה נגד המגיש רוני קובן מתאגיד השידור הציבורי שאמר על סמוטריץ' 'חשוך' וביקש "שקית הקאה" לפני שהקריא את רשימת הציונות הדתית, המגיש "הביע צער על האמירה שלא הייתה ראויה". הממונה על קבילות הציבור בתאגיד אורלי ממן אמרה שהתלונות נגדו היו מוצדקות בחלקן :

המשטרה ניתקה את הרמקולים של מסגד אל-אקצא בהר הבית בכדי להחריש את טקס יום הזיכרון בכותל, הווקף מוחה והשגריר הירדני הגיש מחאה חריפה (דיווח אהוד יערי).

סגן שר התחבורה אורי מקלב בטקס הממלכתי לציון יום הזיכרון בפתח תקווה - "הזכרון הוא נדבך חשוב בעם היהודי, שנת הקרונה האחרונה לימדה אותנו כי אין אנו חיים לבדנו אלא כולנו חיים כאן יחד תלויים אחד בשני. יסוד קיימנו הוא באחדותנו, עלינו להמשיך בקירוב הלבבות, כי עם מאוחד אף זר לא יוכל לו".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.