רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 14 באפריל 2021

מבזקים


 הגר"ח קנייבסקי החרים את 'לב לאחים' - שר התורה הגר"ח קניבסקי לא הגיע לכינוס 'לב לאחים' לאחר שלאורך תקופת הקורונה החינוך העצמאי לא נשמעו לגדולי ישראל שהורו לפתוח את המוסדות, "גם כשהמוסדות של הציבור הכללי נפתחו - בחינוך העצמאי עדיין גררו רגליים" 


פתח תקווה: השבת ניצחה! לאחר כישלון חברי הקואליציה במניעת חילולי השבת בצעדה השנתי. רב העיר, הגאון הרב מיכה הלוי, הציב דרישה נחרצת בפני העירייה לשינוי מועד קיום הצעדה, כך שלא יפגע בשבת הקדושה ובתושבי העיר. בעקבות דרישת הרב נאלצו הגורמים העירוניים לשנות את מועד קיום הצעדה והיא תתקיים ביום חול.

אבי הנער זועק: "שחררו את המשגיח ותנו מנוחה לנשמת בני"
שובר לב: אביו של הנער שמעון הלר ז"ל שטבע למוות מפנה אצבע מאשימה למשטרם ודורש "הסירו את ידיכם הטמאות מידיו הנקיות" ומתחנן תנו מנוחה אחרונה לבני.

חיים גולדברג: ‏המשטרה עצרה אתמול בלילה תושב בית שמש לאחר שעל פי החשד אתמול במהלך צפירת יום הזיכרון תלש דגל ישראל מניידת משטרה, השופטת עדי בר-טל דחתה את בקשת המשטרה האריך את מעצרו והוא שחררו בתנאים מגבילים

יאיר לוי ב'המחדש': תושב מאה שערים שנעצר בתחילת השבוע על השתתפות בהפגנה, מסרב לעטות מסכה בעת הופעתו בפני בית המשפט לדיון השחרור שלו, - בעקבות כך הוא ישאר במעצר עד שיביע הסכמה לעטות מסכה בדיון בעניינו :

בני ברק: ילדים הבעירו מספר שריפות בעיר, ברחוב האדמו"ר מגור, ברחוב אור החיים ובמקודים נוספים.

בני ברק: מאות ילדים נמצאים ליד מדורה שהודלקה ביער פוניבז ליד ביהמ"ד החדש של חסידות מכנובקא בעלזא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.