רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 24 בנובמבר 2020

מבזקים

 

'וואלה': הקרב של גפני נגד "הורה 1" ו"הורה 2". בהצעת חוק חדשה אותה הגיש היום יו"ר ועדת הכספים הוא דורש שבטפסים רשמיים של משרדי ממשלה יישאר "אב" ו"אם", ולא לפי הנוסח אותו הורו השרים גנץ וניסנקורן לשנות במשרדיהם. לפי גפני, הכרזת בכירי כחול לבן "מנוגדת לערכיה של מדינת ישראל כמדינה יהודית" .

'יתד': עצמות אדם חוללו והועלמו בשבת האחרונה מאתר סלילת כביש המוביל מבית החולים ברזילי באשקלון ליציאה הדרומית מהעיר .

אריה דרעי התקשר לאבישי בן חיים: "הם הורגים את ביבי, הם שופכים את הדם של ביבי, הדם של ראש הממשלה ביבי נתניהו הוא הפקר? איך אני יכול לעמוד מנגד''. עוד אמר "מותר לך כמובן למתוח ביקורת, אבל למה אתה לא שואל אותי לפני שאתה כותב?"
בן חיים: "כי אין לך תשובה" .

מקלב רועד מבחירות - סגה"ש מקלב למימרן ב'קול חי': "יש תיאום מלא בין המפלגות החרדיות, אין שום מחלוקת בין המפלגות, השר דרעי יש לו את הדרך שלו לפעול, האמירה שלו אתמול משמשת כאזעקה חדה לשני הצדדים מפני בחירות, אנחנו חייבים לעשות כל מאמץ לשמר את הקואליציה הקיימת" .

דריכות בביתר! מאות צפויים לצאת להפגין הערב נגד פעילות המשטרה בעיר. בהודעה טלפונית מיוחדת התבקשו מאות חסידי באיאן בשם רבני הקהילה לצאת ולהפגין על פני רחוב אוהל שרה בעיר.

 הותר לפרסום: מדריך וחניך בקורס טיס של חיל האוויר נהרגו בהתרסקות המטוס בדרום.

 אולמרט לא רצה לאכול כשר - כתב התפוצות יצחק הילדסהיימר בראיון לקו החרדי: "הנשיא הנבחר בארה"ב בונה כוורת סביבו לקראת הקמת הממשלה. האיש שביידן מתכוון למנות למזכיר המדינה הוא יהודי משני הוריו שאביו החורג ניצול שואה. בעבר התלוויתי לטיסה עם אולמרט כראש ממשלה והוא השליך את האוכל הכשר שהגישו לו בזלזול וטען לי שהוא לא מעוניין לאכול מזון כשר"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.