רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 14 באוקטובר 2020

מבזקים

 

יוסי אליטוב: ‏יצחק פינדרוס כל כך צדק ביוזמה להקמת ועדת בדיקה על תפקוד המשטרה במגזר. עצוב שאנשים מתוכנו ריפו את ידו והגישו את הלחי השניה. את התוצאות ראינו הערב.:

 ח”כ יעקב ליצמן:  “אני מזועזע ונדהם מול התיעוד הקשה מחתונה שנהרסה הערב לקול בכי האורחים ובעלי השמחה, בשל אלימות משטרתית קשה. לצד החובה לשמירה על ההנחיות, אין לקבל התנהגות מחפירה כזו של השוטרים במקום. מדובר באיבוד עשתונות".
 
 יו״ר שס, השר אריה דרעי בעקבות הארוע הקשה בשכונת גבעת זאב בירושלים: ״ארוע מזעזע הערב בחתונה בגבעת זאב בירושלים. אין שום סיבה שבעולם ששוטרים יפרצו עם רובים שלופים לבית ויפצעו אנשים. אפנה הערב לרה״מ נתניהו ואדרוש בדיקה יסודית לארוע החמור והפסקת האלימות המשטרתית הקשה״:

 ח"כ טסלר במליאת הכנסת למפלגות שלא תמכו בהצעה להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית של ח"כ פינדרוס:
"איך תסתכלו בעיניים של הציבור שבחרו בכם לאחר שקיבלו מכות ואגרופים והתנהגו כלפיהם באלימות רבה ע"י שוטרים, מה תענו להם למה לא תמכתם בהצעה?":
 
אחד מבני המשפחה מגבעת זאב ל'חדשות 12': שמענו שבדיוק היום הצביעו חברי ש"ס בכנסת בצורה שמגבה את אלימות המשטרה, הצבענו לאריה דרעי והופתענו מההחלטה שלו לגבות דווקא את השוטרים ולא אותנו האזרחים הנדרסים:
 
 עורך שבועון כפר חב"ד מנחם כהן: ‏לצד המראות העצובים מהחתונה, צריך להמשיך ולשים לנגד עיננו את גרף נפטרי הקורונה שחצה את ה2000 ואת גרף הנדבקים שלא עוצר לרגע. אל תתנו לפופוליסטים ולמתלהמים לגרום לכם לזלזל בהנחיות בגלל תיעוד חלקי, גם לא לשוטרים אלימים וגם לא למפגינים מופקרים. החיים שלנו שווים יותר מהכל!.
 
יעקב גרודקה: ‏התיעודים של אלימות השוטרים - קשים. אבל צריך לומר את האמת: מי ששותף לזה - הן אותן קבוצות ספציפיות שמתנהלות כרוצחים שכירים ומצפצפות על ההנחיות באיצטלא דקדושא. הן שותפות לאיבוד השליטה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.