רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 24 בספטמבר 2019

מבזקים

'ווינט': כחול לבן, עסקו במו"מ בסוגיות דת ומדינה, והעלו את נושא התחבורה הציבורית בשבת, כשבקנה ממתינות דרישות נוספות - בהן חקיקת חוק הגיוס - שעליו התחייבו בעבר בנוסח המקובל על שר הביטחון, שהחרדים התנגדו לו בכנסת האחרונה. טורבוביץ' הבהיר כי מדובר במספר סוגיות עקרוניות.

עוד מ'ווינט': כחול לבן צפויים לבקש שינוי בחוק המרכולים, כך שסמכויות סגירה ופתיחה של מרכולים בשבת - המצויה בידי שר הפנים - ישתנו באופן כזה שבתי עסק באזורים מסוימים יוכלו לפעול ללא מחאה מצד החרדים. כמו כן, דרשו חקיקה בנושא נישואים אזרחיים.

יצחק נחשוני: להערכתי הבוקר קיים סיכוי טוב יותר שליברמן יהיה בממשלת האחדות בחסותו של גנץ מאשר החרדים ולפחות יהדות התורה, בחסותו של נתניהו. בכל מקרה תפקיד יו"ר ועדת הכספים ואולי גם סגן שר הבריאות ילקח מידיהם מה שעלול לעורר סכסוכים על התפקידים גם בתוך יהדות התורה.

יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי שיבח הערב בהרמת כוסית של ש"ס את ח"כ עמיר פרץ שהצליח להוביל מערכת בחירות שלמה ללא עיסוק בסוגיות דת ומדינה וללא הסתה.

 נתנאל המאירי ל'בחדרי': "אשרי שנתפסתי על דברי תורה, חבל שאנשים שכל מעמדם מכוח הקהילה והרב, מנסים להתנקם ברב ע"י רדיפה אישית והדחתי מהמפלגה. עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.