רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 15 ביולי 2019

מבזקים - דגל התורה

מני גירא שווארץ..בפעם הבאה שפוליטיקאי ב'דגל' יאמר לציבור ש"מרנן ורבנן" קבעו, תראו לו את כתבת החיסול הזו על הגר"ב סולובייצ'יק. מרנן ורבנן זה יפה ונחמד, עד שזה מגיע למצב, שהמרנן ורבנן הספציפי מחליט לבד, בלי עזרה של פוליטיקאים משבקים ועסקנים. או אז מודח - סליחה מתפטר מרצונו, המרנן ורבנן העצמאי מידי...

דיווח..בעקבות החלטת הגר"ב סולובייצ'יק לפרוש מחברותו ב'וועדת הרבנים' של 'דגל התורה', מתגבשת יוזמה ב'דגל' להנהגה משותפת עליונה של חברי 'המועצת' הגרב"מ אזרחי ובגר"ד כהן יחד עם הגר"י אפרתי.

ב'דגל' בי-ם התחוללה לאחרונה סערה שהגיעה לשיאה עם הודעת הגר"ב סולובייצ'יק על פרישה מהעיסוק הפוליטי. הסערה זלגה גם לראשי התנועה, בין היתר לאחר ביקורת של גפני נגד ראש מחלקת חינוך בעיר.

הביקורת נגד הגר"ב סולובייצ'יק לא באה רק מצד נציגי התנועה אלא נשמעה גם מהרבנים. ראש ישיבת חברון הגר"ד כהן אמר למקורביו - "אני מבין את הבעיה, אי אפשר כל דבר לעשות נגד התנועה הארצית".

סערה בעולם הליטאי משה גפני ביקש לכוף את דעתו על דעת הרבנים בירושלים, וכאשר הרב סולווייצ'יק לא רצה להכנע לו הוא אמר לו אתה יכול לקום וללכת, והוא אכן קם והלך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.