רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 12 ביוני 2019

רבבות בהילולת דוד המלך - 1





נהירה המונית של רבבות אלפי בני ישראל זרמה בחג השבועות - יום הסתלקותו והולדתו של דוד המלך נעים זמירות ישראל, אל קברו בהר ציון הסמוך לכותל המערבי.
לרגל יום ההילולא באו המונים לשפוך שיח לישועת הכלל והפרט באמירת ספר התהילים במקום אשר לפי המסורת מדור דור שעליה גם העיד האר"י הק' -  ישב דוד המלך וחיבר את ספר התהלים ברוח הקודש, ושם טמונים דוד המלך ועמו שאר מלכי בית דוד הצדיקים – שלמה, חזקיהו, אסא, יהושפט, יותם ועוד.
משטרת ישראל ברשותו של מפקד מרחב ירושלים דורון ידיד יחד עם המקומות הקדושים, אגודת ועלו מושיעים של משפחת גרוסמן, ומוסדות דוד מלך ישראל,  נערכה מבעוד מועד, ועשרות מחסומים ושוטרים כוונו את תנועת ההמונים בבטחה.
גולת הכותרת היתה התפרצות השמחה הגדולה עם צאת החג, כאשר המוני בית ישראל רקדו ופזזו לכבוד הילולת דוד המלך, בשירה וריקודים לצלילי התזמורת המורחבת בניצוחו של הרב שמעון שניצר שליט"א.
בשיאה של השמחה נערך מעמד מרגש של תפילה כללית עבור עם ישראל, על ידי רבני קבר דוד המלך – הגאון הצדיק רבי אהרן יצחק שטרן שליט"א רב מתפללי קבר דוד המלך, הרה"צ רבי יוסף ברגר שליט"א והרה"צ רבי אלדד שמואלי שליט"א, שביקשו וזעקו יחד עם ההמונים לישועת הכלל והפרט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.