רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 30 בינואר 2019

מבזקים


ליצמן: כלל הקהילות, ללא יוצא מן הכלל יודעות שבעת משבר או בעיה אנו באגודת ישראל הכתובת לכולם. אנחנו פועלים למען בני הישיבות, למען המוסדות, כמובן בעזרה בבריאות ובכל תחום כולל עזרה לפרט.

עוד מסגן השר פרוש ב'המבשר': "גם ראשי הליכוד לא נמנים על קבוצת ה-ל"ו צדיקים, אבל בכל זאת נתניהו לא ישחית את לשונו ויפער פיו נגד כל היקר וקדוש לעם ישראל כמו בני גנץ".

סגה"ש ליצמן ל'המודיע' ו'המבשר': אם סיפור הגשר שהוקם בשבת היה קורה לפני כמה חודשים, סיכוי גדול שהיינו מקבלים הוראה לפרוש מהקואליציה עד לתיקון החוק בעניין. שר התחבורה לא הסכים לעבודות אבל הפרקליטות כפתה.

'המודיע' מדווח על פניית ש"ס לליכוד להימנע מלפעול בקרב האלקטורט שלה. "פעילות כזו עלולה לגרום נזק לש"ס ואף להוריד את רשימת ש"ס מתחת לאחוז החסימה". כמו"כ הובאה תגובת "יו"ר יחד הרב אלי ישי" על חילול ביהכ"נ

הרב יוסף דייטש בראיון למדור שליח ציבור בעיתון שחרית: מטרת הוועידה היא: החזרת הקהילות שנטשו אותנו – הביתה! "כשרצנו בנפרד בירושלים התרעתי שאין מושג כזה: מחלוקת לייט... אין מחלוקת שהיא נטולת לשון הרע, רכילות ורוע... ולכן, המשקעים לא קלים. הציבור רוצה קודם שנתלכד אצלנו פנימה ורק אחר כך, נוכל לשבת ולחשוב מהי הנוסחה שתאפשר לנו לרוץ עם דגל התורה, תוך שימת פצעי העבר וההווה, בצד"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.