רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 28 בנובמבר 2018

מבזקים

תיעוד ברשת: חרדי חסידי מבקש מדייל חברת "בריטיש איירוויס"  לעבור מקום כדי לא לשבת בטיסה ליד אישה ונענה בנימוס שחברת התעופה לא נענית לבקשות כאלו.

תלמיד ישיבת בריסק נעצר על ידי משטרת לוד ולאחר שהתברר כי הוא עריק, מתכוונת המשטרה להעבירו לידי המשטרה הצבאית. ב'פלג הירושלמי' קוראים לאנשיהם לצאת ולהפגין ב-4 בירושלים.
הבחור שנעצר הוא יצחק אריה, למד בעבר ב'כנסת יצחק' קרית ספר. הפגנת 'הפלג' תחל בשעה 16:30 בצומת הרחובות שרי ישראל - יפו בירושלים.

'הקו החרדי': בניגוד לפרסומים שהופצו, הבחור שנעצר אינו תלמיד ישיבת בריסק. אחד מחבריו של הבחור מספר ל'קו החרדי': "בתקופת הבחירות החוזרות בירושלים הוא עבד במטה ברקוביץ. הוא מסתובב כיום בישיבת רי"ז סולוביציק בנו של רבי מאיר סולוביציק זצ"ל". יצויין כי הישיבה התפלגה לאחרונה בין שני הבנים". מצו"ב תמונה.

אחרי שעתיים וחצי של הפגנה ו-30 עצורים: אנשי ׳הפלג׳ בהודעה לציבור המפגינים. ההפגנה נגמרת.‏ לירן תמרי ׳ידיעות ירושלים׳ על הפגנת ׳הפלג׳ - ״מי אמר שעבודה עיתונאית לא מסוכנת? לראשונה זכיתי לקבל שפריץ של בואש״.

איר אורביטו בגלצ: ‏אחרי שעתיים וחצי של הפגנה: "הודעה לציבור המפגינים כעת מאת הועדה להצלת עולם התורה - ויחזור לתלמוד". ההפגנה נגמרת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.