רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 11 באוקטובר 2018

מבזקים

השר והמתמודד זאב אלקין לזיגמן ודני זקן ב׳קול ברמה׳ - ראש הממשלה מאד מוטרד מהסכנה שעופר ברקוביץ יהיה ראש העיר ואמר לי שכל עזרה שאצטרך, הוא יהיה לרשותי.

שרת המשפטים איילת שקד הוציאה כעת סרטון תמיכה במועמד לראשות עיריית ירושלים השר זאב אלקין: "תושבי ירושלים היקרים, אני  עובדת  כבר כמה שנים עם השר זאב אלקין, גם בכנסת וגם בממשלה. אני רק יכולה להגיד מהיכרותי, שמדובר באיש ימין מובהק. חרוץ, מסור, ערכי. אני חושבת שהוא בהחלט יכול להצעיד את ירושלים קדימה".

ריבלין בטורו ב׳בקהילה׳ - אחת התעלומות הגדולות זה מה כוחו של ׳הפלג׳ בי-ם: בבחירות הקודמות הם קיבלו 7000 קולות, כיום הם טוענים שיקבלו 14.000 קולות. לפי הפילוחים של ׳דגל׳ מספרם של ׳הפלג׳ צפוי רק לרדת כי הפעם חסידים לא יתמכו בהם

עוד מריבלין בטורו ב׳בקהילה׳ - מבחירות של שקט ושלווה בביתר נפתחה מיני מלחמת עולם בין רובינשטיין ל׳דגל׳. ב׳דגל׳ יכולים לתמוך במועמד האופוזיציה זיידה אך הם מסתכנים בנידוי טוטלי מהקואליציה לאחר הבחירות

בסקר מאגר מוחות של 'ישראל היום' נסקרו גם המפלגות בי-ם. הנתונים דרמטיים: התעוררות 9, 'דגל' 3, הבית היהודי 3, ש"ס 2, ירושלים תצליח (אלקין) 2, אגודה 2, חרושלים שלנו (ליאון)2, בני תורה 1. אריה קינג לא עובר את אחוז החסימה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.