רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 11 באוקטובר 2018

מבזקים

אנטישמיות! מודעות של מרץ על האוטובוסים בירושלים, מרץ ירושלים היחידה שבטוח לא תמכור אותך למפלגות החרדיות

משה ליאון לאליטוב וארליך ברשת ב׳ - ״אני לא סומך על הסקרים של עיתון ׳ישראל היום׳, יש לי יותר מ- 30.000 קולות בציבור הכללי״.

ארליך ואליטוב לדייטש ברשת ב': זה ברור שאם היתה אחדות חרדית אתה היית ראש העיר. דייטש: זה עדיין אפשרי לאחדות, הציבור רוצה את זה

יוסי דייטש לאליטוב וארליך ברשת ב׳. ״אני רץ עד הסוף. זו ההוראה של הרבנים ששלחו אותי״. אליטוב: ״לא מעט חילונים אומרים לי: האלטרנטיבה של דייטש קורצת לי, הוא מקצועי ובא מהשטח״.

יוסי דייטש לאליטוב וארליך: אני ישבתי בבחירות קודמות במטה ליאון, הבטיחו לנו, תביאו אחדות חרדית ואנחנו נביא 30 אלף קול "ברזל". בפועל הביאו 7 אלף קול. נציג אחד במועצה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.