רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 11 באוקטובר 2018

מבזקים

עיריית י-ם הגישה כתב אישום נגד ישיבת 'עטרת שלמה' לצעירים על עבירות בנייה, אך מאחר ולא בוצע שימוע כנדרש השופט ביטל את כתב האישום.

פרלשטיין חושף ב'ידיעות י-ם': הקרב על תמיכת סניף הליכוד בירושלים - משה ליאון קיבל הצעה בימים האחרונים: התפקד לליכוד וקבל את תמיכת הסניף. הסיבה: לצייר אותו כמועמד הליכוד. ליאון: "בוחן את ההצעה".

עוד מפרלשטיין ב'ידיעות י-ם': יו"ר סניף הליכוד בירושלים אילן גורדו נועד השבוע עם יוסי דייטש. הסיבה: למנוע תמיכה אפשרית של הסניף בליאון. מקורבים לדייטש: "ליאון לא יזכה לתמיכת הליכוד, דייטש מקורב לראשי הסניף".

‏התנועה הרפורמית, הזרם הגדול ביהדות ארה"ב, קוראת לישראל לשחרר מיד ממעצר את הסטודנטית לארה אל-קסאם העצורה כבר שבוע לאחר שכניסתה למדינה נמנעה. אל-קסאם היתה אמורה להתחיל את לימודיה באוניברסיטה העברית אבל הדבר נמנע בעקבות טענות כי היא תומכת בחרם נגד ישראל ‎

‏ראיון נדיר ומרתק במגזין התורני של יום ליום ב"עונג שבת" עם מרן הראשון לציון הרב שלמה משה עמאר על הנהגת הדור ועולם הרבנות. "לא הדור גידל את הרב עובדיה אלא הוא גידל את הדור" "עד הרב עובדיה  לא ידענו שיש פסיקה ספרדית, למדנו רק חזון איש ומשנה ברורה"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.