רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 19 באוקטובר 2018

מבזקים

ארליך: ‏היינו כחולמים. כעת בבית המדרש הגדול של חסידות גור: מאיר פרוש מתארח בכנס בחירות לטובת יוסי דייטש. מי שמבין קצת בפוליטיקה חרדית יכול להאזין למשק כנפי ההיסטוריה.•

פרידלנדר בטוויטר: ‏ליצמן בכנס בגור: ''הם (דגה"ת) לא יודעים לבלוע את ההסכם של הפני מנחם והרב שך על ה60/40 ולמרות שהפלג עזבו אותם ובעלזא עזבו אותם, הם רוצים 50/50. הם בעלי מחלוקת. בתשמ"ט המנדט השני של עץ נכנס בגלל כמה קולות של חסידי גור. אנחנו אשמים שגפני נכנס''.

הלם בדגל התורה - מרן הגרב"מ אזרחי שליט" א חבר המועצת של דגל הערב בכינוס המועצת בדברים חריפים נגד הרב יעקב קניבסקי. "כל המבזה תלמידי חכמים אין רפואה למכתו"

ניר:  את הפרחים ברקוביץ חייב ליענקי קנייבסקי וגפני.
אחד הכתבים בעיתון הארץ שאל אותי השבוע לפי כל הדעות בתמיכת דגל וש״ס יוסי דייטש מנצח בסיבוב ראשון.
מה הקטע של החרדים??
האמת שגם בחוגי בית אין לדגל תשובה

עיתון ׳צפת בתנופה׳: לקראת הישורת האחרונה - רבנים, פעילים ואישי ציבור בצפת גם מהמגזר הספרדי וגם האשכנזי, קוראים לתמוך בראש העיר שוחט. הסיבה: לאור הסקרים האחרונים שמוכיחים כי בכל סיטואציה רק שוחט ואוחנה עולים לסיבוב השני.

עוד מ׳צפת בתנופה׳: כל אותם הרבנים ובכירי המגזר בעיר כבר נפגשו השבוע עם שוחט והעבירו לו את המסר. הם טוענים - ״כשטובת הציבור החרדי מונח על השולחן וטובת החינוך החרדי, ברור לכל הנוגעים בדבר ששוחט עדיף מאוחנה״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.