רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 11 באוקטובר 2018

הבחירות בכפר חב"ד

מאת איש כפר חב"ד

מי הם הבוחרים? ומי הם הנבחרים? הבוחרים הם כלל הציבור מגיל 17. הנבחרים: א. אנשי הועד הקיים נאמני הרב הגאון מאיר אשכנזי שליט"א. ב. מפלגת יו"ר הוועד הקודם שהודח בבחירות האחרונות הרב שמעון רבינוביץ. ג. מפלגת סגן ראש המועצה ר' בנימין ליפשיץ. ד. המפלגה המשיחיסטית . ה.  המפלגה הרביעית והעיקרית על אף שלא הגיש את עצמו למועמדות  אולם באופן אוטומטי הוא יהפך ל'הנבחר' העיקרי המד"א. וכך זה מתחלק.
הבוחרים למפלגת הועד הם בני משפחה וחברים אישיים,  וגם אנשים תמימים (הגם שאין הרבה כאלו היום) שמאמינים באמת שזה היה רצונו של הרבי.

והבוחרים למפלגה של רבינוביץ כנ"ל, משפחה, חברים חברי 'מפלגה'  וכאן מגיע עוד פן 'הרב', תושבים  ותושבות  שהרב לא מקובל עליהם מהרבה סיבות  לא יבחרו במפלגה שהרב המליץ. ולא מעט אנשים לא מרוצים מכך שהרב  מצווה עליהם לבחור בפלוני אלמוני ולא נותנים להם זכות ביטוי פעם בחמש שנים.
ואותם אלו יבחרו ברבינוביץ’, משיחיסטים ובסגן ראש המועצה או שלא ילכו בכלל לקלפי.

למפלגה המשיחית יש בוחרים סגורים. בפרט שהרבנים שלהם הודיעו שהריצה לבחירות זה קודש לעניין המשיח. כך שהם ישיגו מספר לא מבוטל של קולות. וכל מיני מאוכזבי הרב יתנו גם את קולם למשיחיסטים, רק לא לאנשי הרב, לא לאנשי רבינוביץ שלא הראה גדולות ונצורות בתקופת היותו יו"ר.
וגם לא לסגן ראש המועצה ר' בנימין ליפשיץ. ליפשיץ: היה הרבה שנים יו"ר הוועד וצבר מאחוריו לא מעט (היפך אוהבים). 

בסיכום: לא מן הנמנע שכל אחת מהמפלגות יקבלו מספר לא מבוטל מנדטים.

ואם כך יהיה, יתכן והרב יצטרך לחשוב על המשך דרכו.

במערכת הבחירות משתמשים הרבה בשם הרבי, זה אומר שהרבי התכוון כך, וזה בדיוק ההיפך..
אני לא יודע לאיזה בחירות הרבי התכוןן. מה שכן אני יודע שכל מי שרוצה להיבחר אין לו אמת בפיו - אין יראת שמים ולא יראה מהרבי. ער מעיינט זיך און נאר זיך.

כל אחד שיפעיל את מוחו ויבחר במי שהוא חושב שיעבדו בנאמנות לטובת הכפר של הרבי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.