רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 11 באוקטובר 2018

הרב יורקוביץ נגד הרבי

ב"ה מוצאי שמחת תורה תשע"ט

לחברי הרב אברהם שליט"א.

שלום וברכה.

כאשר חזרתי בתשובה, החדירו בי אמונה ברבי כמלך המשיח, ואני חיי עם הרבי. וכל שאלה אני שואל באגרות קודש שזה ממש חי וקיים. ולצערי הרב כאשר הגעתי לשכונה הכרתי את הרב יורקוביץ שהוא מקורב למשיחסטים, ותמיד מדבר על הרבי מלך המשיח. אך התאכזבתי קשות ממנו. כאשר אמר להצביע בבחירות למפלגה 'הבית היהודי'. כאשר במקום השני מוצבת אישה חילונית ובמקום החמישית אישה חילונית. לא האמנתי שהרב יורקוביץ יתן את אישורו לדבר. כאשר זה דעתו המפורשת של הרבי מלך המשיח. שכתב: להצביע למפלגה החרדית ביותר'. הוא פשוט איכזב אותי לחלוטין. והרב הזה גרם לי להירהורים בלתי רצויים.
בכל אופן אצביע נגד דעתו של הרב יורקוביץ. ואקרא לחביריי להצביע נגד. כי זה היפך דעתו של הרבי מלך המשיח

הכותב בדמע ובצער

אברהם
 תושב שכונת חב"ד לוד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.