רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 7 בספטמבר 2018

מבזקים

‏ישראל כהן בטוויטר: המחלוקת על אורך החליפה או מי ניצח בוועדה למינוי דיינים.  ‏'המבשר': בתום מאבק ממושך של אגו״י ארבעה דיינים חסידיים מונו אתמול. ‏'יתד': מונו חמשה דיינים ליטאים ושלושה דיינים חסידיים.

שרת המשפטים שקד ל'ידיעות' - "אני מאמינה שהממשלה תכהן עד נובמבר 2019. כמובן שהכל תלוי בחוק הגיוס. אני מדברת עם כולם, ש"ס ו'דגל' יכולים לחיות בשלום עם הנוסחה הנוכחית. המפתחות כרגע בידי נתניהו, ליצמן וליברמן".

עוד מאיילת שקד ל'ידיעות' - "החיבור שלי עם הכיפות הסרוגות לגמרי טבעי. הדרכתי בצבא חיילים דתיים, גם בני ישיבות. אני נפגשת עם רבנים של ישיבות ההסדר, הם לא מפנים אליי את גבם. הגעתי למקום ראשון בפריימריז של מפלגה דתית".

שלום ירושלמי בטורו ב'מקור ראשון' - התחושה הכללית בציבור החרדי שחוק הגיוס לא יפיל את הממשלה. החוק בסוף הוא כלום, שום דבר. כולם יודעים שהמכסות החדשות שמציע החוק הן פיקציה. המכסות מלאות כבר בחרדים שמתגייסים.

עוד מירושלמי ב'מקור ראשון' - לא יהיו סנקציות, הכל עורבא פרח. אם נלך לבחירות זה יקרה בגלל שנתניהו רוצה ולא בגלל הגיוס. את ההתנגדות לחוק מובילים 2 סגני השרים ליצמן ופרוש והם חוטפים ביקורת בתקשורת החרדית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.