רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 7 בספטמבר 2018

הלזאת קיווני וציפינו

היום ניגש אלי אברך חשוב ונכבד מהכולל ושח באזני את כאבו הרב נוכח המתחולל בחצר קדשנו.
כל הציבור רועש וגועש על המינוי הצפוי של יענקל וולצר למזכירות מועצת גדולי התורה. כולם חושבים ובטוחים שזה מינוי נכון מאין כמוהו ומתאים אך ההיפך בוא הנכון. המינוי הזה הוא ליצנות אדירה ממרן אדמו"ר שליט"א. אדם אשר עד תמול שלשום היה מהראשים והמנהיגים בחצר הרמ"מ, אשר מאז עליית מרן אדמו"ר שליט"א על כסא מלכותו לא הפסיק יענקל ולצר בתככים ובחתירות הבלתי פוסקות שלו.
אני לא מדבר על הרמה הרוחנית הירודה של יענקל אישית. זה סוד גלוי (כמו שאומרים: א סוד אין ברוד) שמאז הניתוח שעבר יענקל ולצר בכתף הוא הולך כל שבוע למאסז'יסטית (כן, קראתם נכון, מאסז'יסטית!) לעיסוי ומסאז', וכפי שסיפר בנו חיימק'ה ששאלו אותו על כך אז הוא ענה "אבא שלי אומר שזה לא רע.." ר"ל.
כשמינו את יענקל ולצר לפני שנתיים למנהל סמינר "כלל חסידי" בב"ב הייתה לו דרישה אחת ויחידה. לא דרישה רוחנית וערכית זו או אחרת. דרישה אחת: רכב חדש! זה המושגים של מי שאמור לחנך בנות ישראל כשרות וצנועות! ואז קנו לו את הג'יפ היוקרתי.
תאוותיו הגשמיות אינן יודעות שבעה ומפורסמות בפי כל. טיסות לחו"ל - רק בביזנעס קלאס. משכורת - רק כזאת שיכולה לפרנס 5 משפחות אברכים. דירה - רק פנטהוז יוקרתי בגני טל. 
כי ערכים רוחניים לא כ"כ מעניינים את האיש הזה, רק תאוות וענינים גשמיים.
תמה אני על יענקל בעצמו שאינו קולט שהוא משמש רק ככלי ומקל ביד גורמים אינטרסנטיים - אשר מסיבות מובנות לא אפרט את שמותם - לצורך מטרותיהם הפוליטיות והאנוכיות.
וכי עכשיו, ערב ראש השנה, אין מה לדאוג רק מי יהיה מזכיר מועצת? הרי כל שנה בראש חודש אלול כבר היה מוכן היכל התפילה לימים הנוראים, והשנה בקושי הקימו את האוהל הארעי בתוך אתר הבנייה. אני לא מדבר על משכורות לעובדי המוסדות והמלגות לאברכי הכוללים שכולם תקועים אי שם בתירוץ שעכשיו יש בנייה ובית מדרש חדש.
ועוד.

אברך פשוט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.