רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 30 באפריל 2018

עיר התיירות הגדולה של הצפון נשארה ללא כשרות


מנהל מחלקת הכשרות מר מתי כהן פרש מתפקידו באופן פתאומי ולאחר כמה שבועות עם פרישתו המועצה הדתית מינתה את מר משה ווהב כמנהל מחלקת הכשרות הזמני במשרה חלקית של 1,000 שקלים בחודש אותו מנהל מחלקת הכשרות עובד כיום כמשגיח כשרות מטעם חברת שטראוס וגם עם בד"צ הרב רובין.

נשאלת השאלה איך יכול להיות שבעיר כל כך גדולה ומלאה בבתי מלונות,מסעדות,בתי קפה מזנונים מכולות וסופרמרקטים אין מנהל מחלקת כשרות שיטפל בנושא הכשרות כמו שצריך?.

אז הנה לכם התשובה.

לפני כשלושה חודשים יצא מכרז למשרת מנהל מחלקת הכשרות בעיר נהריה, 20 מועמדים מהעיר נהריה ניגשו למכרז ואף אחד מהם לא נבחר, מי שכן נבחר זהו מר אייל פאר שעד היום לא ידוע מי הוא ולמה דווקא הוא נבחר לתפקיד על אף היותו תושב חוץ המתגורר בעיר קריית אתא. לאחר כמה ימים התפטר מתפקידו מר אייל פאר ואף אחד לא מונה עד כה לתפקיד, במקביל גם מר מרדכי וקנין יו"ר המועצה הדתית בעיר נהריה התפטר ובמקומו נכנס מר משה קורקוס כממונה על המועצה הדתית.

איך הוא נכנס לתפקיד בלי מכרז?.אין תשובה !

מה שכן אנחנו מתחילים להבין שיש פה שחיתות שעוד לא נפתרה. מדוע הרבנות נהריה ממשיכה להעסיק ממלא מקום לתפקיד מנהל מחלקה שעובד בגופים פרטיים בניגוד לנהלים של הרבנות הראשית והמשרד לשירותי הדת?.

שום דבר לא ברור פה, מה שנראה שבקרוב מאוד תוגש תלונה ליחא"ה ועתירה כנגד המועצה הדתית נהריה ועל ההתנהלות הפלילית של המועצה, מהרבנות הראשית נמסר כי החומר התקבל למשרדי הרבנות וכי הנושא נמצא בבדיקה במקביל עם פרקליטות מחוז צפון וכהתבררו הדברים נפעל בהתאם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.