חגי
ימיני אינו רק חזן ואמן יודאיקה, הוא גם יוצר מוסיקה,
ומגיש בימים אלו יצירה נוספת פרי עטו "התפילה והמים" שמה.
ימיני
מאוד רצה לתת את היצירה שלו לזמר אחר שיבצע אותה,
אך לאחר אין ספור חיפושים הוא פשוט לא מצא, מישהו שהיצירה תתאים למידותיו, ולכן החליט
לקפוץ למים ולבצע אותה בעצמו, התוצאה היתה מספקת מאוד, ההרגשה אף היא היתה נפלאה
מה שהוביל אותו למסקנה די מתבקשת שהיצירות הבאות שלו גם יזכו לביצוע שלו.
"התפילה
והמים" - שיר שמדבר על מאוויי בני תמותה, על כך שהם נוטים להשליך את הצורך בעשיה להצלחתם על תפילה בלבד ואינם
יודעים שתפילה היא צורך מילולי שאמור להתלוות לעשיה ולא רק להוביל את העשייה, ימיני
לא בא לומר ח"ו שהתפילה אינה מועילה - ממש לא.. אלא אם אדם אינו פותח בעשייה,
כמו שאומרים בשפת העם 'השתדלות'... יושב בשמים אומר 'אם אתה חובק ידיך אני אשאיר לך
אותם שלובות, כי זה מה שאתה רוצה כנראה'...
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.