או שהם מטומטמים כאלו שהאינטלגנציה שלהם נמוכה או שהם מאמינים שהציבור מטומטם ולא קולט מה קורה כאן, אחרת קשה להאמין שהם יעיזו לומר כי הם 'השיגו' כאן משהו, אם היו שותקים ולא עושים מהומה, הצבעה טרומית יכלו להשיג בכל מצב, הענין היה להעביר את החוק לפני ההצבעה על התקציב ואת זה לא השיגו, הנציגים החרדים נכנעו וזחלו על ארבע חלילה לא לפרק את הקואליציה הזו
קרה כאן משהו חמור ביותר, ביזו את 'מועצת גדולי התורה' בצורה הכי פרועה, עבדו עליהם אמרו להם שאפשר להעביר זאת לפני התקציב אם ההחלטה תהיה קשוחה, הרבנים שמעו את החכי"ם ולא אחרים שצעקו שמרחיקים לכת וכי יפסידו בסיבוב הזה, וליצמן שניסה לטפס על קירות להביא את הסחורה שהבטיח, לא הצליח ונכנע בגדול, ולזה קוראים 'השגים'
שום הישג אין כאן, מפני שהתחייבות להעביר את החוק הוא הסכם קואליציוני שכולם חתומים עליו, ואם לא חוק המרכולים שעשה מהומה שכזו במדינה, חוק הגיוס כבר מזמן היה עובר, ממשלה שרובה חילונית לא יכולה להרשות לעצמה שיהיו עסוקים רק עם חוקים דתיים כל הזמן זה מבריח את החילונים ומחזק את יאיר לפיד שגורף אותם בגדול. טעות עשו כשלא הקדימו את חוק הגיוס לחוק המרכולים, גם אם נכון שמיהרו בגלל בית המשפט, אבל שילמנו על כך מחיר יקר, מפני שעתה יתכן והחוק כלל לא יעבור בקריאה שלישית
היתה זו מהומה על לא מאומה, מפני שהתברר למפרע שלא היו צריכים את כל זאת, גרמנו שליברמן נאלץ עתה להוכיח למצביעיו כי הוא נאבק חזק נגד החרדים והדתיים, אם לא היתה מהומה כזו הוא יכל בשקט להצביע בעד או להימנע או להיות בארץ כשמצביעים על החוק הזה וככה להתחמק, עתה כשמסתכלים עליו במשקפת על כל צעד שלו אפילו תמיכה בקריאה טרומית קשה לו
לא רק שלא השגנו כאן דבר, אנחנו אלו ששמנו מקלות בגלגלי החוק הזה, האשמה היא כולה שלנו, ואם חלילה החוק לא יעבור, אשמים רק היצורים שאבדו כאן כמו טפשים
קרה כאן משהו חמור ביותר, ביזו את 'מועצת גדולי התורה' בצורה הכי פרועה, עבדו עליהם אמרו להם שאפשר להעביר זאת לפני התקציב אם ההחלטה תהיה קשוחה, הרבנים שמעו את החכי"ם ולא אחרים שצעקו שמרחיקים לכת וכי יפסידו בסיבוב הזה, וליצמן שניסה לטפס על קירות להביא את הסחורה שהבטיח, לא הצליח ונכנע בגדול, ולזה קוראים 'השגים'
שום הישג אין כאן, מפני שהתחייבות להעביר את החוק הוא הסכם קואליציוני שכולם חתומים עליו, ואם לא חוק המרכולים שעשה מהומה שכזו במדינה, חוק הגיוס כבר מזמן היה עובר, ממשלה שרובה חילונית לא יכולה להרשות לעצמה שיהיו עסוקים רק עם חוקים דתיים כל הזמן זה מבריח את החילונים ומחזק את יאיר לפיד שגורף אותם בגדול. טעות עשו כשלא הקדימו את חוק הגיוס לחוק המרכולים, גם אם נכון שמיהרו בגלל בית המשפט, אבל שילמנו על כך מחיר יקר, מפני שעתה יתכן והחוק כלל לא יעבור בקריאה שלישית
היתה זו מהומה על לא מאומה, מפני שהתברר למפרע שלא היו צריכים את כל זאת, גרמנו שליברמן נאלץ עתה להוכיח למצביעיו כי הוא נאבק חזק נגד החרדים והדתיים, אם לא היתה מהומה כזו הוא יכל בשקט להצביע בעד או להימנע או להיות בארץ כשמצביעים על החוק הזה וככה להתחמק, עתה כשמסתכלים עליו במשקפת על כל צעד שלו אפילו תמיכה בקריאה טרומית קשה לו
לא רק שלא השגנו כאן דבר, אנחנו אלו ששמנו מקלות בגלגלי החוק הזה, האשמה היא כולה שלנו, ואם חלילה החוק לא יעבור, אשמים רק היצורים שאבדו כאן כמו טפשים
חיים שאולזון

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.