רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 11 בפברואר 2018

מבזקים

'המודיע' ו'המבשר': חילולי שבת במנהליים הקהילתיים בירושלים, הנציגים דייטש ויצמן וראוכברגר פעלו עד כניסת שבת למנוע את הפעילות אך ללא הצלחה.

'ידיעות': נס גדול אתמול בתוך כל ההסלמה - המטוס שבער בשטח פתוח התרסק במרחק של עשרות מטרים בלבד מבתי תושבים ומבית ספר שלמרבה המזל היה אתמול סגור.

בכירים במשטרה ל'ידיעות' - "אנחנו לא רוצים להיראות כמי שרודפים אחר ראש הממשלה בנימין נתניהו בזמן שהוא עסוק בצפון. חושבים לדחות את פרסום ההמלצות למועד אחר".

נשיא ארה"ב טראמפ בראיון ל'ישראל היום'. את הראיון קיים העורך בועז ביסמוט. בתיעוד מהראיון נראים בחדר: החתן ג'ארד קושנר והשליח ג'ייסון גרינבלט.

'מעריב' חושף: בעקבות סערת הראיון של המפכ"ל ב'עובדה' - המשטרה תחקור אם נשלחו חוקרים פרטיים אל חוקרי רה"מ בנימין נתניהו.

'הארץ': הסיבה האמיתית לעיכוב בהגשת ההמלצות על נתניהו - בשל התמשכות הדיונים בתוך המשטרה ובין אגף החקירות לפרקליטות מיסוי וכלכלה בנוגע להודעה.

יו"ר האופוזיציה בוז׳י הרצוג ב"קול חי": "כל הטענות לקונספירציה של האירועים הביטחוניים – הם הבל הבלים. כל ראשי האופוזיציה חושבים כך. אין לי ביקורת על התפקוד הביטחוני של נתניהו".

יקי אדמקר: נתניהו הורה לשרי הקבינט לא להתבטא על המצב בצפון ומאז הוא לא מפסיק לדבר על כך בפומבי. הצהרה לתקשורת אמש, ישיבת שרי הליכוד וישיבת הממשלה הבוקר ומי יודע איפה זה ייגמר.

גרודקה ב'בחדרי': בעקבות לחץ הנציגים החרדים בירושלים ובראשם יוחנן ויצמן – הסיור שתוכנן להתקיים היום לחברי הועדה המקומית לתכנון ובנייה, במינהל בית הכרם – בוטל, זאת אודות לחילול השבת שנעשה על ידי המינהל הקהילתי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.