רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 31 בינואר 2018

ט"ו בשבט – מתנדבי "לשבוע" המתיקו את בית החולים




כמסורת של שנים, גם בט"ו בשבט השנה לא דילגו מתנדבי "לשבוע" על תפקידם כמפיחי רוח חיים במחלקות המרכז הרפואי "קפלן".
כבר קרוב לעשור הם עושים זאת, מתנדבי ארגון החסד "לשבוע" שבנשיאות האדמו"ר מקרעטשניף. המתנדבים מסתובבים בין מסדרונות בית החולים בחדרי המיון, במחלקות הילדים, היולדות וביחידות הטיפול-נמרץ ומחלקים מידי יום ביומו כריכים, שתיה קרה, חטיפים, מזונות ומיני מתיקה חינם ללא תמורה.
אבל בט"ו בשבט זה היה אירוע יוצא דופן. המתנדבים המתיקו את בית החולים כשעגלתם המוכרת עמוסה בכל טוב של פירות, ובמארזים של פירות משלל סוגים לציון ר"ה לאילנות. נותנת החסות למיזם זה היתה חברת "מור ולבונה" אשר מגמתה המוצהרת הייתה להעלות חיוך, ולהרים את המורל בקרב החולים ובני משפחותיהם הנאלצים לשהות בין כותלי בית החולים.
יצוין, כי מנהל החברה מר מור הגיע בעצמו למתחם המרכז הרפואי כדי לפקח מקרוב על החלוקה וליטול בה חלק פעיל. לדבריו, מיזמים מסוג זה מסבים לו קורת רוח רבה וחיוכי התודה הם תמורה שעולה על כל מחיר. יו"ר ארגון "לשבוע" סיכם בסיפוק רב את המשוב החיובי שהתקבל מן היוזמה וציין לשבח את מנהלי חברת "מור ולבונה" על האכפתיות, האנושיות ואהבת האדם שהפגינו בפרויקט ט"ו בשבט תשע"ח. 
דודי שמואל מראשי המתנדבים שניהל את פרויקט החלוקה אמר: "אנחנו ממשיכים להפיץ אהבה, חיוך ואור גם בט"ו בשבט, וזאת הודות להוראתו של האדמו"ר מקרעטשניף, וכך נמשיך לעשות, לצד החלוקה היום יומית של כריכים ומיני מתיקה בבית החולים".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.