רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 31 בינואר 2018

הרב דוד בלוך מבהיר בצורה הכי ברורה מה קרה עם 'הנחל החרדי' וכי הרב שטיינמן הסכים רק על בחורים נושרים ולא אחרים

בס"ד
ערש"ק פרשת 'בשלח' תשע"ח
השלום והברכה.
אקדים התנצלות בפני חיילי 'גדוד נצח יהודה' [הנחל החרדי' ] לדורותיהם שבגיני, אך שלא באשמתי  נפגעו מאוד.
וזה הסיפור: בימי ה'שבעה' על הגראי"ל שטיינמן זצ"ל פורסם בתקשורת שבני הגראי"ל טענו שאני והרב ברחיים גרמנו לפגיעה קשה באביהם כי פרסמנו כזב ברבים שהרב שטיינמן זצ"ל עמד מאחורי הקמת הנח"ל החרדי וליווה אותו בכל השנים,  הדבר נתן כלים ל'רשעי הפלג הירושלמי' ומטורפי הסיקריקים, להשמיץ את הגראי"ל כפשרן וכמעודד חרדים לשרת בצבא השמד.
קודם אקדים, שלא אנחנו פרסמנו שהרב שטיינמן תמך בהקמת הנח"ל לעולם זה נודע ע"י גורמים אחרים, כמו כן סיפורי הכזב שהופצו כאילו הרב שטיינמן לא רצה לקבל אותנו בביתו גם הם לא היו ולא נבראו. כבר כתבתי ועוד אכתוב אי"ה את הסיפור האמיתי בדבר תמיכת או התנגדות הרבנים לגדוד 'נצח יהודה' [תופתעו מאוד].
לאחר כמה ימים התקשרו אליי מרדיו 'כאן מורשת' לקבל את תגובתי, הכחשתי שכך פרסמנו והוספתי שאכן כשדברנו עם הרב שטיינמן הנושא היה הצלת בחורים נושרים לא דיברנו על בחורים אחרים.
הדגשתי בראיון שאני עצמי יודע ומשוכנע בוודאות שהגדוד מתאים גם לכל בחור חרדי בעל מצפון וירא שמיים שאינו במעמד 'תורתו אומנותו' ורוצה להתגייס לצבא.
ואכן שרתו במשך השנים ומשרתים גם כיום חיילים רבים יראי שמיים שקידשו ומקדשים את השם בהתנהגותם.
למחרת הריאיון הופצה בכל הרשתות החברתיות [טוב, לא בכולן] ובאתרים חרדיים בפרסום בולט הידיעה הבאה: דוד בלוך: 'הנחל החרדי מתאים רק למחללי שבת וחייבי כריתות' פרסום השקר הזה פגע עמוקות בחיילי הגדוד כיום ובאלפי בוגריו. 
לכן מצאתי לנכון לפרסם ולהדגיש! הנהלים והפקודות בגדוד 'נצח יהודה' הופכים את המחנה למקום שגם צדיקים מופלגים יכולים, אם רק ירצו, לשרת בו ולנהל שם אורח חיים חרדי מוקפד.  הם יכולים לקיים במחנה את מצוות 'לא תעמוד על דם רעיך' בהידור רב לזכות ולהיות מאלה שעליהם נאמר   'כל המציל נפש אחת בישראל כאילו קיים עולם  מלא' .
נהלי הצניעות במחנה הופכים את המקום למקום שקל יותר להיזהר בו ב'שמירת העיניים' יותר מכל רחוב בבני ברק.
הכתב והחותם לכבוד 'מוסרי הנפש' כפשוטו של ביטוי
שאנו כולנו חייבים להם 'הכרת הטוב' שאין כמותה. על שבעזרת ה' הם מאפשרים לנו ולמשפחותינו לחיות ללמוד ולקיים את מצוות התורה מתוך שלווה.
דוד בלוך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.