הרה"ח עוסק בצ"צ באמונה
חיים שאולזון שליט"א
שלום וברכה
אחד"ש
מצורף בזה חלק משיחת כ"ק
אדמו"ר שבת פרשת נח שנת ה'תשנ"ב
סימן יב ,
על פי זה מובן , שכשעושים חשבון צדק
בסיומו של השבוע הראשון לעבודה בעולם בשנת ה'תשנ"ב , היה תהא שנת נפלאות בה ,
ובאים למסקנא שאין הדבר תלוי אלא במשיח צדקנו עצמו [ כנזכר לעיל סימן ט ] – צריך
הדבר להתבטא בתוספת זהירות והידור בקידוש לבנה , שהם עתידים להתחדש כמותה , בגאולה
האמיתית והשלימה על ידי דוד מלכא משיחא , דוד מלך ישראל חי וקיים , ובפרטיות יותר
, לכל לראש – להזהר ולהשתדל יותר בקידוש לבנה , בבגדים חשובים ונאים , ברחוב וברוב
עם הדרת מלך , גם באותם מקומות שעד עתה לא הקפידו על זה [ לפי שדרים בין הגוים ] ,
כולל גם הזהירות בנוגע להזמן דקידוש לבנה – שמצינו בזה חילוקי מנהגים , אחר ג'
ימים למולד , אחר ז' ימים למולד , ובמוצאי שבת , אם ליל מוצאי שבת הוא קודם י'
בחודש , , אבל אם הוא אחר כך אין ממתינין עד מוצאי שבת , שמא יהיו ב' לילות או ג'
או ד' עננים ולא יראו הלבנה ויעבור הזמן , ובפרט במדינות שרגיל יותר שהשמים
מכוסים בעננים , ובפרט בימות החורף – ונהרא נהרא ופשטיה , ובכל מקום ומקום לפי
ענינו [ ובמקום שיש שאלה וספק יעשו כהוראת רב מורה הוראה שעל אתר ] , ועוד ועיקר –
קידוש לבנה מתוך כוונה מיוחדת למהר ולזרז ולפעול תיכף ומיד ביאת דוד מלכא משיחא ,
על ידי הוספה בדרישה ובקשה על הגאולה , כסיום וחותם קידוש לבנה , ובקשו את השם
אלקיהם ואת דוד מלכם אמן ,
סימן יג ,
ויהי רצון שעוד לפני קידוש הלבנה
דחודש מרחשון – ובפרט בשנה זו שכיון שחשון וכסלו שניהם מלאים , ישנם שלשה חדשים
שלמים
[ תשרי חשון כסלו ] בהמשך אחד ,
שעל ידי זה נעשית חזקה בהתחלת השנה על שלימות החדשים , שרומזת על השלימות דבני
ישראל שעתידים להתחדש כמותה – יתקיים בנו מקרא שכתוב ובקשו את השם אלקיהם ואת דוד
מלכם אמן , ביאת דוד מלכא משיחא תיכף ומיד ממש , ובפשטות – שתיכף ומיד מתקיים
הציווי שקורין תיכף בזמן המנחה , לך לך גומר אל הארץ אשר אראך , לארצנו הקדושה ,
כיון שלזרעך נתתי את הארץ הזאת מנהר מצרים עד הנהר הגדול נהר פרת את הקיני ואת
הקניזי ואת הקדמוני וגומר , ארץ עשר אומות , ובארצנו הקדושה עצמה – הלוך ונסוע
הנגבה , לצד ירושלים , , הר המוריה , ושם גופא – אל מקום המזבח שמקומו מכוון ביותר
, ושם נעשה לפניך , , כמצות רצונך , כולל גם השלימות דקידוש לבנה באופן שמקבלים
פני שכינה – יראה אל אלוקים בציון , ויתירה מזה , יראה גומר אל פני האדון השם ,
כולל גם היחוד דשם השם ושם אלוקים שמודגש בקידוש לבנה [ כנזכר לעיל סימן יא ] ,
השם הוא האלוקים , ובעילוי אחר עילוי שבע פעמים השם הוא האלוקים שאומרים בנעילת
יום הכיפורים [ לאחרי אמירת שמע ישראל השם אלוקינו השם אחד פעם אחת , וברוך שם
כבוד מלכותו לעולם ועד שלש פעמים ] –
[כ"ק אדמו"ר
שליט"א הכריז בניגון המקובל]
השם הוא האלוקים , השם הוא
האלוקים ,השם הוא האלוקים , השם הוא האלוקים , השם הוא האלוקים , השם הוא האלוקים
, השם הוא האלקים , לשנה הבאה בירושלים !
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.