רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 30 באוקטובר 2017

הערות והארות


ר' חיים שמואלביץ' ראש ישיבת מיר שהיה נוהג כל ערב ראש חודש להגיע לקבר רחל ולצעוק
רבונו של עולם אומר לך מנעי קולך מבכי אבל אני אומר 'מאמע ווין מאמע ווין', (אמא תבכי, אמא תבכי)
=====================
במודעת 'העדה החרדית' מהיום ראיתי חתומים יחד הגאון רבי משה שטרנבוך והרב רוזנברגר שאמר על הרב שטרנבוך כי הוא אפיקורס. - אם כן, איך הוא חותם יחד עמו על מודעה יחד האם מותר לחתום עם אפיקורס?
=====================
סיפור מזעזע ששמעתי מבחור מגרודנא אשדוד: שאלתי אותו אתמול מה היה למשה שמידע שהוא לא יצא השבוע מהבית לתפילות ולשיעורים אלא התפלל בביתו ומסר שם שיעורים וענה לי שהגעיל אותו הריח!!!!!! צא ולמד לבחורים הפריארים מורים להשאר בבואש דבר שאפילו ערבי מלוכלך לא עושה ואילו ה"ראש ישיבה" המנהיג של העדר "מגעיל אותו הריח"!!!!!!
אני לא יודע אבל אותי מגעיל הסיפור!!!!!
=====================
השופטת נאור כתבה בפסק הדין של השבת שדרעי "התמהמה" לקבל החלטה
ובפרשת השבוע וירא כתוב ויתמהמה עם טעם שלשלת
רמז מהשמים בכלל שהוא התמהמה קיבל רק שלושה מנדטים
וגם בטח קיבל שלשלת
 =====================
סדיגורא נלחמת בטלפונים
חחח זה כמו תנובה נלחמת בחלב[
אהרלה טירהויז גבאי האדמור שולח  בעצמו תמונות וידיעות לכל האתרים
לפני כמה שבועות התפרסם כאן תמונה שהאדמור בעצמו  קובע מזוזה במשרד של פייסבוק של שמח מרגליות
אז על מי עובדים?
על בחורים בישיבה קטנה?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.