רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 19 בספטמבר 2017

השנה לא רק במירון - גם בסמוך לציון רבי נחמן מברסלב זצוק"ל באומן 1

שלטי איזורים שונים נתלו בעיר אומן שבאוקראינה, ציון רבי נחמן מברסלב זצוק"ל, בסמיכות למתחמי הענק של הכנסת אורחים, במתחמי הלינה, וברחובות הסמוכים לציון הקדוש של רבי נחמן מברסלב עם מספרים מ-1 עד 15 ובמקרה חירום הציבור יתן למוקד הבינלאומי של איחוד הצלה את המספר שרשום בשלט הקרוב למיקומו ואז כלל צוותי החירום וההצלה יגיעו במהירות המרבית למיקום המדויק. 
המפה עם חלוקת אומן למספרים לפי אזורים תועבר לכלל המתנדבים ולצוות מרפאת אומן שע"י איחוד ברסלב באומן, מה שיסייע רבות בהצלת חיים במהירות האפשרית.
לייזר היימן סמנכ"ל איחוד הצלה שהגיע לסיור נרחב באומן לקראת הגעת הרבבות בימי ראש השנה לציונו הקדוש של רבי נחמן מברסלב זצוק"ל בעיר אומן שבאוקראינה מסר: "כתוצאה מהצלחת המיזם בשנים עברו במבצע האבטחה הגדול של איחוד הצלה בסמוך לציון הרשב"י במירון, נתלו השנה על ידי איחוד הצלה בעיר אומן שבאוקראינה עשרות שלטי מספרי איזורים שנתלו ב-15 איזורים במירון. מה שיסייע רבות להגעה מהירה של כוחות החירום וההצלה לפי הפניות שיתקבלו במוקד הבינלאומי של איחוד הצלה עם המיקום המדויק. מאות מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה והצלה אוקראינה יפעלו במשמרות סביב השעון ויתנו מענה מיידי למקרים שיגיעו במהלך מבצע האבטחה למוקד החירום 063-800-1221 של איחוד הצלה במספר מקומי באוקראינה".
קרדיט צילום: דוברות איחוד הצלה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.