רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 30 במאי 2017

שם החשוד 'המלמד המלטף' הור י.ר.

לאחר בירור נוסף אנו לומדים כי שמו של המלמד שפורסם היה רק כיסוי על השם האמיתי של המלמד מי שעשה זאת, אייזיק כהנא הוא מלמד בכיתה ח' ואילו המלמד שעשה זאת הוא מלמד בכיתה ד' ובינתיים נפרסם רק את האותיות הראשונות של שמו י.ר.

המלמד איזיק כהנא הוא זה שנתן מכות רצח לילדים  בשיתוף מלא עם המנהל אבל כל התלונות על פדופליה ‏שמלמד חשוד ב13 מקרים חמורים זה לא הוא

כאחד שלמד אצל הרה"ח ר' איזיק כהנא שליט"א אני ממש מרגיש לא בנוח עם ההשמצות שהסתובבו והוכחשו ואני מרגיש שחובה עלי להגיב ובפרט כשאנו עומדים עכשיו ערב חג השבועות הבעל"ט שהתורה מצוה עלינו 'לפני עיור לא תתן מיכשול'. לענינינו ר' אייזיק הוא מהרבעס הטובים שאני זוכר והכל מתוך אהבת ה' נדירה, לא אשכח את 'הפלאם' שהוא הכניס לנו על מה זה שבת, כל יום שישי היה יושב איתנו ושר שירי שבת עתיקים ומחממים את לב האדם, כשר' אייזיק מנצח על המקהלה כשפניו להבות אש ממש כך.
וכשניגע ברקע המשפחתי שלו - 'לא על שום יהודי'  דברים עצובים וידועים ולא כאן המקום לפרט והיה פשוט מדהים ממש מדהים איך שלא ראו עליו כלום ממש כלום לא עצבני אלא המשיך לחנך כרגיל ברמה גבוהה ובסבלנות מדהימה.
יושבים  אנשים שמזמן כבר לא נפגשו עם הלב שלהם וכל פעם שיוצא שם רע על אדם לוקחים את אותו הסיפור ומדביקים לשם החדש - תסתכלו ותיראו אני פשוט לא רוצה לחזור על המילים שלהם אבל תבדקו ותיראו שהסיפור תמיד אותו דבר רק השם משתנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.