רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 3 במרץ 2017

90 אלף פוסטים

יגעת ומצאת תאמין, כשיצאתי לדרך לא חשבתי על מספרים כאלו, התחלתי לעבוד וכדרכי אני מתמיד בעבודה לא מחמיץ יום, מציאות היא שמאז הבלוג החל לעבוד חזק לא החסרתי יום, לא אשן והעלה בלוג זה הפך להיות חלק מסדר היום שלי, ואין זה משנה היכן שאני על המטוס בדרכים, אני מכין בלוג וברגע שאני לצד האינטרנט הבלוג עולה

השבוע עברנו את ה-90 אלף פוסטים, מספר שאני בעצמי לא יודע איך עשיתי זאת, יש בבלוג חומר מדהים כזה שעמלתי עליו במשך שנים, ואנו רק בהתחלה מפני שעוד לא הגעתי לארכיונים שלי שבהם חומר עצום ואדיר של יותר מארבעים שנה, שאני מאוד רוצה שהכל יעלה לאינטרנט על מנת שיוכלו להגיע לזה בעתיד, זה חומר שחשוב שיהיה גלוי מפני שזה יפקח עיני עוורים וימנע משקרנים ורמאים הבמקשים ליצור מציאויות שלא היו

החל מן השבוע לקחתי אדם שזה כל תפקידו להתחיל לסדר את הבלוג לחלק את הנושאים ולהבטיח שאת הכל יוכלו למצוא בקלות בבלוגים נפרדים, הוא גם יעבוד על הארכיון את המסמכים נעלה באינטרנט ואת החומר הטקסט יעלה גם לספרים, מדובר בעבודה קשה שיקח שנים, ובתקוה כי נעשה בכך שירות גדול לציבור

בעתיד כשירצו ללמוד ולדעת על מה שהיה, בבלוגים שלי ימצאו את החומר, כאן יהיה הכתובת ולכן אנו נושאים באחריות כפולה להבטיח כי החומר יהיה כפי שצריך להיות לטובת הכלל והעתיד היהודי והחרדי

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.