רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 16 במאי 2016

ההקלטה הבלעדית שדלפה מ"קו ההגנה" מספרת על הרגעים שלפני הראיון ההסטורי של רבינו ראש הישיבה שליט"א עם אסיר עולם התורה הרב משה חזן שליט"א

*הטלפון הציבורי השלישי מימין בשורה, כלא ארבע:* מצלצל חמישים דקות רצוף.
*אסיר מזדמן שעבר ליד הטלפון מרים:* "הלו!" (במלרע מוחלט(
*המראיין:* אפשר לקרוא לאסיר עולם התורה?
*האסיר* המזדמן שעבר ליד הטלפון והרים: למי???
*המראיין:* לר' מוישה, אסיר עולם התורה! רבינו הראש ישיבע רוצה לדבר איתו.
*האסיר*: אחינו, מה אתה רוצה? את מי אתה רוצה?
המראיין בחרדת קודש: תקרא לר' מוישה, מקדש שם שמיים! 
*האסיר*: טוב, סע לי מהעיניים! אני מנתק, או שתגיד צפוף את מי אתה רוצה? מה הסיפור שלך?
המראיין מבין את המצב: אתה יכול לקרוא למשה חזן?
*האסיר*: אז תגיד ככה. יא רבאק...
*המראיין:* בסיידר בסיידר, תקרא לו דחוף!
*אסיר עולם התורה:* (צועק מרחוק) מי זה? אמא שלי?
*האסיר המזדמן: (צועק ליד השפופרת) אמ אמא שלך, לא יודע, מישהו רוצה אותך, הוא אומר רושיבע משהו...*
אסיר עולם התורה: (עדיין מרחוק) תגיד לו שיחכה, עופר נתן לי הרגע את העיתון, תן לשטוף תעיניים.
*האסיר המזדמן:* טוב, אחינו, הוא יבוא עוד מעט, הוא קורא משהו. ביי.
*המראיין:* מה??? תגיד לו שהראש ישיבע רוצה לדבר איתו, הלו! הלוווו....
אחרי רבע שעה:
*המראיין:* הלווווווווווווווווווווווווווו ר' מוישהההההה???
*הקו:* רחשים, צעקות, קללות.
אחרי חצי שעה:
*המראיין:* הלוווווווווווווווווו...... מישהו שומע אותי? אפשר לקרוא לר' מוישה.
*השכן של המראיין:* דופק עם מקל של מטאטא על הרצפה מלמעלה "שקט!".
שעה שלימה עברה
*המראיין:* פותח ספר, סוגר, מפזם "ומרדכי לא יכרע ולא ישתחווה", משרבט ציור של חייל מת, מקשקש על זה בכוח, הלכה הפורמייקה מהחריטות. דופק על הקיר, הרצפה מלאה שערות מהזקן.  לא עונה לממתינה! כבר מאתיים שיחות שלא נענו. האוזן שלו מזכירה צבע של צלחת בורשט.
אחרי שעה וארבעים:
*המראיין:* (צועק בגרון ניחר) ר' מוישהההההההההההההההההההההה........
אסיר עולם התורה: "מי זה?"
*המראיין:* (נושם לרווחה) הו! ר' מוישה! שולם וברוכע!
*האסיר*: (מתעצבן) מה ר' מוישה, מה אתה רוצה? מי זה?
*המראיין:* ר' מוישה היקר, אסיר עולם התורה, המתוק והמיוחד. היקר שביקרים. מדבר פה בלוי מקו ההגנה. מה שלומכם?
*האסיר*: מי?
*המראיין:* בלוי, מקו ההגנה. אנחנו מגינים על עולם התורה. אתה נתפסת על דברי תורה! אשריך!
*האסיר*: בואנה, השתגעת לגמרי, מה אסיר, מה עולם התורה, איזה עולם התורה בראש שלך, עוף לי מהעיניים, עוד מעט ארוחת ערב וסמי הבן ---- תפס לי אתמול את המקום. אין לי זמן עכשיו, תקשר מחר.
*המראיין:* (צורח) לאאאאאאאאאא, ר' מוישה, הראשישיבע רוצה לדבר איתך!
*האסיר*: הראש ישיבע? מי??
*המראיין:* ר' שמואל אויירבך! מרן! גדול הדור! הוא רוצה לדבר איתך!
*האסיר*: הרב אוירבך משערי חסד?
*המראיין:* כן, רבן של ישראל.
*האסיר*: מה אתה עף על עצמך...  רד ממני! טוב אני רעב, נדבר אחר כך.
*המראיין:* (צועק) לאאא, אנא! תקשיב ר' מוישה, אלפים שוכבים על הכבישים לכבודך, חוטפים מכות.
*האסיר*: מה?? למה שוכבים על הכבישים? מה יש להם?
*המראיין:* הם מוסרים את נפשם למענך.
*האסיר*: מה? למה? מה עשיתי להם?
*המראיין:* מה הפירוש? אתה אסיר עולם התורה! נעצרת על לא עוול בכפיך.
*האסיר*: (מתחיל להבין) רגע, תגיד, אתה מהפלג הירושלמי?
*המראיין:* כן. כן! אנחנו מפלגת "בני תורה".
*האסיר*: בני מה?
*המראיין:* תורה.
*האסיר*: אה, טוב, עוד רגע ארוחת ערב, אני מת להכניס לפה משהו, אחרי זה יש משחק, ליגת האלופות. תן ללכת.
*המראיין:* רגע רגע ר' מוישה, תשמע שניה, אתה רוצה להשאר שם?
*האסיר*: האמת? לא. יש לי עוד כמה דברים להספיק...
*המראיין:* תקשיב, אנחנו עושים עסקה, אתה תעשה מה שאני אומר לך, ואתה תשתחרר יותר מוקדם. מסכים?
*האסיר*: (צוחק) נהיית לי באבא סאלי? קורא לי "ר' מוישה" ומבטיח הבטחות...
*המראיין:* אני אומר לך, אתה בסך הכל מדבר עם הראש ישיבע כמו שסיכמנו, ואתה משתחרר יותר מהר ממה שחשבת. אנחנו הופכים עולמות בשבילך.
*האסיר*: טוב, מה אתה רוצה?
*המראיין:* הו, אתה מתחיל להבין עניין, אני מעלה לשידור פה, את מרן...
*האסיר*: לא הבנתי! אני בשידור? איפה אני בשידור?
*המראיין:* לא הבנת! אתה לא בשידור. אנחנו נעלה אותך לשידור, ונעלה גם את מרן ראש הישיבע, והוא ידבר איתך.
*האסיר*: איפה תעלה אותי לשידור? בגלגל"צ? זה רק מוסיקה.
*המראיין:* לאאאא, חס ושולעם! מה פתאום גלגל"צ. בקו ההגנה!
*האסיר*: מההההה? איזה הגנה? מה קו? תקשיב אח שלי, תעלה אותי לשידור בגלגל"צ, אני נותן סולו לסינגל החדש של אייל גולן, משהו שאין דברים כאלו (מתחיל לסלסל).
*המראיין:* אוי ווי! (סותם את האוזניים), שירי עגבים! שה! שה!
*האסיר*: תרגיע, יאלה, תקדם.
*המראיין:* בקיצור יש לנו קו שמגן על עולם התורה. ואנחנו נראיין אותך שם, ונעלה מולך את מרן הראש ישיבע, והוא ידבר איתך.....
*האסיר*: מה לומר לו?
המראייין: תגיד לו שאתה הולך לסיים מסכת בבא מציעא, ואתה לא מתייצב וגם---
*האסיר*: לא מתייצב איפה?
*המראיין:* בצבא השמד! בלשכת הגיוס!!!
*האסיר*: מה עוד לומר לו?
*המראיין:* שאתה מתחזק מאוד ממה שהוא אומר לך.
*האסיר*: מה הוא יגיד לי?
*המראיין:* שאתה צדיק, ואשריך, וזה... והוא יגיד לך אשריך, ושאתה מחזיק את עולם התורה, ושאשריך וזה...
*האסיר*: זה כל הסיפור?
*המראיין:* כן, ממש שום דבר, אני מעלה אותו ואתה תגיד לו שאתה מתרגש, אבל דבר בכבוד, כן?
*האסיר*: בטח כפרה. מתי אני מתשחרר מפה? יש לי עדיין את הכרטיס כניסה לקרייזי אלפנט, לא נתן לי להכנס הסלקטור המנייאק.
*המראיין:* אוי, חס ושולעם! אל תזכיר את זה לראש ישיבע בכלל! שום מילה על אילת. כלום!! ברור? מילה אחת על אילת וכל העסקה בטלה ומבוטלת, אנחנו עושים תנאי כפול! ברור?
*האסיר*: אוהו... חפרת! כמה רעש! טוב, תעלה אותו. יהיה בסדר.
*המראיין:* טוב, חכה רגע. (מחייג)11
*המראיין:* הלו ר' יויסף, יש לי פה על הקו את אסיר עולם התורה!!! בלעדי!!! נו, מהר, תביא את הראש ישיבע.
ר' יויסף: את מי יש לך שם?? מי זה?
*המראיין:* זה חיליק בלוי, מקו ההגנה, יש לי פה את משה חזן, (מכסה את השפופרת השניה בכף ידו) זה הערס שנתפס באילת יוצא מהמועדון, הבאנו לו כיפה וציצית לכלא ארבע.
ר' יויסף נוזף: מה קרה לך? ביזיינעס. אתה משפיל את הראש ישיבע, כל פרענק אידיוט שעושה מה שאומרים לו, אחר כך יושב בכלא ומבקש שנשחרר אותו וניתן לו כבוד. מה עכשיו תשגע את הראש ישיבע?
בלוי: רגע, מי יושב אצלו עכשיו?
ר' יויסף: עכשיו ויין אצלו, הוא צריך לקבל אישור למאמר שהתפרסם בסוף השבוע. נגד המרן מבני ברק.
בלוי: לא הבנתי, המאמר התפרסם כבר, לא? אז מה צריך עכשיו אישור?
ר' יויסף: למה אתה שואל שאלות של כפירע? מה אתה רוצה עכשיו?
בלוי: נו, תביא את הראש ישיבע, אני הכנתי את הבחור, הוא לא ידבר על אילת. נאר השקופע! יהיה כבוד. הוא ידבר על בובע מציאע, וזה.
ר' יויסף בפאתוס: אה, ממשה עד משה לא קם כמשה! ר' מוישה, אסיר עולם התורה. שניה, נביא את הראש ישיבע.
שקט על הקו, מרחוק שומעים את ר' יויסף: הראש ישיבע, יש לראש ישיבע טלפון על הקו, זה אסיר עולם התורה.
ישעיהו ויין: אה! ר' מוישה חזן. אחד מהתלמידים המובחרים של אהרל'ה חדד, הראש ישיבע, מדובר באחד מהצדיקים הגדולים, הראש ישיבע חייב לדבר איתו (דוחף את ר' יויסף בגב, נו!).
הראש ישיבע: מי זה?
ויין ור' יויסף ביחד: זה אסיר עולם התורה החדש. ממש אתמול עצרו אותו. נתפס על קידוש ה', מסר נפש שלא ע"מ להתגייס. הוא לא התייצב, והגייסים עצרו אותו. רשעים ארורים! לא להאמין את הרישעס שלהם. באמצע חול המועד, תפסו אותו ככה, לא נותנים להכניס לו גמרא לכלא. זה שהראש ישיבע אמר להרעיש עולמות בשבילו. אנחנו אוחזים כבר ב20 עצורים.
הראש ישיבע מתרגש: תביאו, איפה הטלפון.
ר' יויסף רץ להביא את הטלפון, אומר לבלוי בדרך: הנה אני מביא את הראש ישיבע, תיזהר שלא יהיה בזיונות.
*המראיין:* בלעדי בלעדי!! אסיר עולם התורה, ר' מוישה חזן בשיחה בלעדית עם מרן ראש הישיבע בקו ההגנה.
*האסיר*: אינעל אביך יא מנ מניאק, טוס לי מהעיניים מכוער! עוד פעם תנסה לקחת לי את הטלפון אני יפוצץ את האמא שלך. שמעת?
*המראיין:* אוי וויי, שה! משה, מה הסיפור?
*האסיר*: כלב בן כלב, (צועק) למה מי אתה גם כן! ניסה לקחת לי את הטלפון, אמרתי לו שאני ינענע לו את ה---
*המראיין:* שתוק, עכשיו תהיה בשקט מעלים את הראש ישיבע על הקו. תזכור מה אמרתי לך, דבר בכבוד, אתה בחור ישיבה שנתפס על קידוש ה', אתה לא מתייצב, אתה רוצה לסיים מסכת. דבר קצר ותענה לו על השאלות. אם צריך אני יעזור. שמעת?
*האסיר*: יאלה דבר.
הראש ישיבע: הלו.
*המראיין:* שלום הראש ישיבע, נמצא איתנו על הקו אסיר עולם התורה, ר' מוישה חזן.
הראש ישיבע: שלום ר' מוישה.
*האסיר*: שלום הראש ישיבע.
הראש ישיבע: מוישה שפיר קאמרת.....
את המשך הראיון ניתן לשמוע בקו ההגנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.