צריך להיות עז מצח ואף גרוע מכך לדבר כשאתה נגוע בענין הרבה יותר מכל האחרים, במיוחד כשאתה היית הראשון להתיר מסירה ופתחת את הפתח שימסרו כל כך הרבה יהודים, זו דרכה של צביעות ובמקרה הזה אף רשעות ואסור לעבור על כך בשתיקה, שלא יאמרו כי לא מחיתי על הדברים
אהרן טייטלבוים המכונה האהרוני מסאטמאר דיבר בימים האחרונים נגד ה'מסירה', הוא תקף את מי שמוסרים מוסדות חרדים והורים על שלא לומדים שם ליב"ה. הייתי מסכים כמעט עם כל דבריו במיוחד בכל מה שקשור למסירה, זה דבר חמור מאוד חייבים להוקיע את כל מי שנותן יד למסירה ואין זה משנה איזו מסירה. אבל, כשמדובר באהרן טייטלבוים מזעזע לשמוע ממנו דברים שהוא היה הראשון ולפני כולם להתיר 'מסירה' בכלל ישראל, הוא זה שפתח את הפתח למסירה, ובגללו כל כך הרבה יהודים יושבים היום במאסר
היה זה לפני יותר מעשרים ושש שנה, כאשר סאטמאר ניהלה עימי מלחמה קשה - ויתכן כי הקשה בתולדותיה - במשך של כמה שנים הם ניסו להשמיד אותי ממש בכל דרך כולל רציחה וזה לא הלך, היה זה אהרן טייטלבוים שהתיר מסירה, הוא לקח אדם שיעשה לו את המלאכה הבזויה הזו ומצא לכך התירים. אני אז ב"ה ניצחתי את סאטמאר בענק בבית המשפט לאחר מאבק קשה של קרוב לארבע עשרה חודש של דיונים על גבי דיונים עד שסאטמאר הובסה טוטאלית כשתפסו את העלילה והשקר כאשר העד שלהם נתפס אומר כי מדובר בדברים שלא היו ולא נבראו - הוא הוקלט על ידי התובע - וראו מה קרה מאז, בתוך סאטמאר החלו יהודים למסור אחד את השני, ומאוחר יותר כשסאטמאר התפלגה היה זה אהרן טייטלבוים ששלח את אנשיו למסור את חסידי אחיו
איני עוסק כאן בערכאות שזה ענין בפני עצמו, אהרן טייטלבוים הזמין את אביו לבית המשפט הוא טען שם כי אביו כבר שבע שנים לא יודע מבחייכון וביומייכון. שורות אלו עוסקות במסירה ממש, מאז, סאטמארים מסרו סאטמארים ואחרים ובתי הסוהר של אמריקה מלאים בחרדים שהופללו בגלל חרדים שהעידו נגדם
צריך להיות עז מצח רשע ממש לדבר על 'מסירה' לפני שלא מכים על חטא מבקשים סליחה ומחילה על מה שעשה, להודות בטעות שעשה, מפני שעל דבר כזה אין מחילה לא בעולם הזה ולא בעולם הבא, כאן אין זה רק בין אדם למקום מדובר בבין אדם לחבירו ומי שנפגעו מן המסירות שלו מעולם לא מחלו לו על כך
אם אהרן טייטלבוים לא היה מוסר, לא היו מעיזים גם החוזרים בשאלה למסור, כאשר ראו אצל החרדים איך שמתירים מסירה בצורה כפי שאהרן טייטלבוים התיר לעצמו ולאחרים אז אין זה פלא שהם לא יתפסו כי מדובר במעשה חמור, הם אומרים כי אם לאהרן טייטלבוים מותר אז גם להם מותר
אהרן טייטלבוים המכונה האהרוני מסאטמאר דיבר בימים האחרונים נגד ה'מסירה', הוא תקף את מי שמוסרים מוסדות חרדים והורים על שלא לומדים שם ליב"ה. הייתי מסכים כמעט עם כל דבריו במיוחד בכל מה שקשור למסירה, זה דבר חמור מאוד חייבים להוקיע את כל מי שנותן יד למסירה ואין זה משנה איזו מסירה. אבל, כשמדובר באהרן טייטלבוים מזעזע לשמוע ממנו דברים שהוא היה הראשון ולפני כולם להתיר 'מסירה' בכלל ישראל, הוא זה שפתח את הפתח למסירה, ובגללו כל כך הרבה יהודים יושבים היום במאסר
היה זה לפני יותר מעשרים ושש שנה, כאשר סאטמאר ניהלה עימי מלחמה קשה - ויתכן כי הקשה בתולדותיה - במשך של כמה שנים הם ניסו להשמיד אותי ממש בכל דרך כולל רציחה וזה לא הלך, היה זה אהרן טייטלבוים שהתיר מסירה, הוא לקח אדם שיעשה לו את המלאכה הבזויה הזו ומצא לכך התירים. אני אז ב"ה ניצחתי את סאטמאר בענק בבית המשפט לאחר מאבק קשה של קרוב לארבע עשרה חודש של דיונים על גבי דיונים עד שסאטמאר הובסה טוטאלית כשתפסו את העלילה והשקר כאשר העד שלהם נתפס אומר כי מדובר בדברים שלא היו ולא נבראו - הוא הוקלט על ידי התובע - וראו מה קרה מאז, בתוך סאטמאר החלו יהודים למסור אחד את השני, ומאוחר יותר כשסאטמאר התפלגה היה זה אהרן טייטלבוים ששלח את אנשיו למסור את חסידי אחיו
איני עוסק כאן בערכאות שזה ענין בפני עצמו, אהרן טייטלבוים הזמין את אביו לבית המשפט הוא טען שם כי אביו כבר שבע שנים לא יודע מבחייכון וביומייכון. שורות אלו עוסקות במסירה ממש, מאז, סאטמארים מסרו סאטמארים ואחרים ובתי הסוהר של אמריקה מלאים בחרדים שהופללו בגלל חרדים שהעידו נגדם
צריך להיות עז מצח רשע ממש לדבר על 'מסירה' לפני שלא מכים על חטא מבקשים סליחה ומחילה על מה שעשה, להודות בטעות שעשה, מפני שעל דבר כזה אין מחילה לא בעולם הזה ולא בעולם הבא, כאן אין זה רק בין אדם למקום מדובר בבין אדם לחבירו ומי שנפגעו מן המסירות שלו מעולם לא מחלו לו על כך
אם אהרן טייטלבוים לא היה מוסר, לא היו מעיזים גם החוזרים בשאלה למסור, כאשר ראו אצל החרדים איך שמתירים מסירה בצורה כפי שאהרן טייטלבוים התיר לעצמו ולאחרים אז אין זה פלא שהם לא יתפסו כי מדובר במעשה חמור, הם אומרים כי אם לאהרן טייטלבוים מותר אז גם להם מותר
חיים שאולזון

אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.