רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 3 במאי 2016

מבזקים - מפה ומשם


יואב יצחק חושף הערב: בידי המשטרה עדות מפלילה וחמורה נגד האחים דרעי, חקירת השר צפויה בימים הקרובים, זהות העד תחת הצא"פ, ראש הממשלה כבר בוחן הכנסת שותפה אחרת במקום מפלגת ש"ס
-----------------
יואליש קרויס קיבל שבע חודשי מאסר בפועל וקנס חמישים אלף שקל או בתמורה עוד 3 חודשים בפועל . על הפעלת המשחטה במא"ש. ואי נשיאת תעודת זהות.
 -----------------
שרת המשפטים איילת שקד למימרן בקול חי: לצערי לא הצלחנו להגיע להסכמות בוועדה, אני אעשה הכל כדי שהדיינים הרב בש והרב לביא יבחרו, הדביקו עליהם סטיגמה שלילית למרות שהם דיינים מצויינים. אשמח שעד כינוס הוועדה שוב נצליח להגיע להסכמה רחבה בתוך הוועדה
 -----------------
 אליטוב למימרן בקו"ח: מאז ומעולם רובצת קללה על הרבנות הראשית, ותמיד היו מחלוקות בין שני הרבנים. שרת המשפטים עלולה לשלם מחיר בתפקיד שלה בגלל שהיא מתנהלת בזיזלזול לסיעות החרדיות, כשהרצוג יחבור לממשלה, החרדים יתמכו בהעברת תיק המשפטים למחנ"צ.
 -----------------
השר דרעי למימרן בקול חי: נעשה סדר בוועדה למינוי דיינים, לא יתכן ששרת המשפטים תפעל בכוחניות, נדאג להסכמה רחבה בוועדה.
 -----------------
ח"כ משה גפני יוצא במתקפה ב'יתד' על הוועדה אתמול: "רואה בחומרה רבה את חוסר האחריות של חברי הוועדה לבחור מועמד אחד. זה חוסר שליטה מוחלט של נתניהו. לא זוכר התנהלות שלומיאלית שהייתה אי פעם בוועדה למינוי דיינים".
 -----------------
אני בעד הרחבת הממשלה, כל מפלגה בקואליציה תשלם מחיר פרסונאלי למען הרחבת הממשלה.
היחסים הטובים שלנו עם יהדות התורה היום נמצאים בשיאם.
ראה״מ מכבד את המפלגות החרדיות ולכן הוא עצר את המשך מתווה הכותל עם הרפורמים.
 -----------------
 סוכנות איו"ש: פיגוע דריסה בכפר עין קיניא בבנימין. פצוע קשה פונה במסוק צה"ל לתל השומר, 2 במצב קל לעין כרם באמב' של מד"א ירושלים.
 -----------------
שר הפנים אריה דרעי למימרן ב'קול חי': "הרב איגרא מועמד מוסכם למעלה משנתיים. הוא ת"ח גדול. התקשרתי לברכו. אני בעד ממשלת אחדות אבל לא מעורב במגעים".
 -----------------
ח"כ שלי יחימוביץ' בגל"צ על הדיבורים אודות ממשלת אחדות: "בוז'י הרצוג נפגש איתי שלשום ואמר לי שאין שום דבר. ואני מאמינה לו. אני לא אאפשר להיכנס כגלגל חמישי להציל את הממשלה".
 -----------------
בעקבות המעצרים הבוקר בבית שמש - מספר רב של הצתות פחים והפגנות במאה שערים בירושלים וברמת בית שמש.
 -----------------
יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הגיע לביקור חולים אצל פצוע הפיגוע בבריסל האברך מנדל פקשר, וכן אצל האלמנה אביזוהר בביה"ח 'הדסה'.
 -----------------
בבר מצווה לבנו של הגר"א עמרמי השתתפו הערב: הראשל"צ הגר"י יוסף, יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, דיינים וראשי ישיבות.
 -----------------
מנכל משרד הדתות עודד פלוס למימרן בקו"ח: משרד הדתות בעמדה שראוי למנות קודם דיינים לביה"ד הגדול ואחרי שהוועדה תהיה מלאה בכל חבריה ימונו דיינים לביה"ד האיזורי. הדבר הזה הצליח למרות שגורמים בוועדה חשבו אחרת.
 -----------------
הותר לפרסום: 3 חיילי צה''ל נפגעו בפיגוע הדריסה בסמוך לצומת הפרסה בבנימין, חייל אחד מוגדר במצב קשה ו-2 נוספים במצב קל-בינוני.
 -----------------
יוסף חיים בן דוד, הנאשם ברצח אבו חדיר לאחר שנגזר עליו מאסר עולם: "מתנצל על מה שהיה. בעבר עבדתי בזק"א ואספתי גופות של יהודים וערבים. תמיד קידשתי צלם אנוש" הפרקליטות מבקשת 60 שנות מאסר.
 -----------------
יואב יצחק חושף הערב: בידי המשטרה עדות מפלילה וחמורה נגד האחים דרעי, חקירת השר צפויה בימים הקרובים, זהות העד תחת הצא"פ, ראש הממשלה כבר בוחן הכנסת שותפה אחרת במקום מפלגת ש"ס.
 -----------------
 הותר לפרסום: 3 חיילי צה''ל נפגעו בפיגוע הדריסה בסמוך לצומת הפרסה בבנימין, חייל אחד מוגדר במצב קשה ו-2 נוספים במצב קל-בינוני.
 -----------------
מנדי ריזל בפרסום ראשון ב'קול ברמה': הפלוגה החרדית של גבעתי תעבור ביום חמישי מיו"ש לצפון רצועת עזה - ותשמור על אזור הגבול בין עזה לשדרות; זו הפעם הראשונה בתולדות צה"ל שפלוגה חרדית תופסת קו בגזרה המסוכנת
 -----------------
רשת ב': כתב האישום בדרך. המטפלת מפ"ת, זומנה לשימוע בפרקליטות. חשודה שטלטלה ופצעה קשה את התינוק החרדי בן 4 חודשים.
 -----------------
'בחדרי': במבצע של כוחות בילוש ויס"מ נעצרו הלילה 6 סיקריקים בבתיהם ברמת בית שמש ב'. הבוקר החלו מהומות וחסימות צירים בכל רחבי העיר כתגובה למעצרים.


להמשך המבזקים כנסו כאן:



-----------------
זקא המחלקה המשפטית  אמש התקבלה פניה לעזרה ממשפחה שאחיהם נפטר בטיילנד .לפני פטירתו כתב צוואה שגופתו תשרף מאחר והמנוח לא רצה להיות נטל על המשפחה בהוצאות הרבות של הבאת גופתו לארץ לקבורה. משרד החוץ ביקש מהמשפחה שהתנגדה לשרפה צו מבית המשפט שיאשר את רצון המשפחה להביא את המנוח לקבורה בארץ .    עו"ד דרור שוסהיים הגיש בקשה דחופה לבית המשפט המחוזי בירושלים  לאשר את רצון המשפחה . בהחלטה בית המשפט הגופה תשוחרר לקבורה בארץ ומשרד החוץ פועל לזרז את התהליך. מיכאל גוטוויין רכז
 -----------------
מנכ"ל אל-על לשר אריה דרעי שביקר בנתב"ג: "אנחנו מתכננים להפעיל טיסות לאוקראינה לראש השנה שיינחתו בעיר אומן עצמה".
 -----------------
פתע במטבח: השרים יעקב ליצמן ונפתלי בנט הגיעו לביקור פתע בבית ספר מעפילים בלוד, לעקוב אחר ארוחת הצהרים המוגשת לתלמידים.
 -----------------
באגו"י מכבדים הסכמים! מ"מ רה"ע ירושלים יוסי דייטש שלח מכתב לניר ברקת בו הוא מודיע לו שבהתאם לסיכום בין 'אגודה' ו'דגל' - תפקידו כמ"מ רה"ע וחבר בועדה המחוזית יועבר לנציג דגה"ת. דייטש ימשיך לכהן כסגן ראש העיר.
 -----------------
 נשיא מועצת חכמי התורה מרן הגר"ש כהן ייצא הערב במסוק למסע בקברי צדיקים בצפון הארץ ויערוך 'ברכת כהנים' ומעמד 'הנחת אבן הפינה' בישיבת אור הרשב"י במירון.
 -----------------
ח"כ חיליק בר ב'ערוץ הכנסת': "הבית היהודי לא יוכל להיות במסגרת ממשלת אחדות. 30 פעם הכחשתי-אין מגעים רשמיים, יש אולי דיבורים בין הרצוג לנתניהו".
 -----------------
סערת הדיינים: ח"כ יעקב מרגי תוקף בקבוצת 'המושכים בחוטים' את הפוליטיקאים החרדים: "תמשיכו לריב יש זמן כי עוד מעט אין הרכבים ואין בתי דין. בושה וחרפה. כשהחרדים רבים יוצא רק טוב, התמנה דיין הגון כהרב איגרא".
 -----------------
מוטי סגל בטויטר: מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן יצא כעת מבית החולים 'מעייני הישועה' שם קבע מזוזות במחלקת אם-אר-אי (MRI) החדשה.
 -----------------
 יוסף חיים בן דוד, הנאשם ברצח הנער מוחמד אבו חדיר, התנצל היום (שלישי) בבית המשפט על מעשיו. "אני מתנצל על מה שהיה", אמר. "אני מבקש סליחה מהמשפחה על כל מה שאירע, זה לא היה תחת שליטתי. זה לא האופי שלי ואני לא בן אדם כזה". התביעה במקשת להטיל עליו מאסר עולם ו-35 שנות מאסר נוספות. גזר הדין צפוי להינתן היום
-----------------
זעזוע: יהודי ביקש מבית המשפט "צו הרחקה לקדוש ברוך הוא"
וכשיורדים, יורדים עד עפר: ישראלי הגיש לבית המשפט בקשה למתן צו מניעה נגד הקדוש ברוך הוא. השופט קבע: "זו בקשה הזויה, המגיש לא זקוק לעזרת ביהמ"ש אלא לעזרת גורמים אחרים״..
בבית משפט השלום בחיפה התקיים אמש (שלישי) דיון חריג במיוחד. אזרח ישראלי ביקש מבית המשפט להוציא צו הרחקה לריבונו של עולם מאחר ו"התנהג אליי בצורה לא יפה", כך על פי לשונו. השופט דחה את הבקשה לאלתר.
המבקש טען עפ"ל כי "זה כבר 3 שנים שאני מתלונן נגד אלו-הים במשטרת ישראל ובאו אליי איזה 10 פעמים ניידות. ב-3 השנים האלה הוא התחיל להתנהג אליי בצורה חמורה ולא יפה. התלוננתי במשטרה הרבה פעמים, משטרת ישראל ביקשה שאוציא צו הרחקה".
השופט אחסאן כנעאן דחה לאלתר את הבקשה וקבע כי "מדובר בבקשה הזויה שברי כי מגיש הבקשה אינו זקוק לעזרת בית המשפט אלא לעזרה של גורמים אחרים ולכן אני מורה על דחייתה".
 -----------------
מהדורת חצות בסקופים: פרשת דרעי. העיתונאי יואב יצחק עורך ניוז 1 בראיון: השר עצמו יודע מי העד/ה נגדו, אחיו עומת עם הטענות, מדובר על עברות מס ועברות נוספות, החשדות חמורים והשר יחקר בקרוב ממש.

••מועצת הפרשנים עם העיתונאים אלי ביתאן, ישי כהן, ואיתי גדסי. האם בש"ס נערכים לאפשרות של נבצרות זמנית של היו"ר? מי הבוס בש"ס כאשר דרעי בנבצרות?
•ח"כ לשעבר ניסים זאב בראיון: דווקא עכשיו שש"ס במבוכה צריך להחזיר את אלי ישי בהסכמת דרעי ובלי לפגוע בכבודו להנהגת התנועה - השלום יחזיר את התנועה ליציבות.
•תביעת הדיבה של משפחת נתניהו נגד העיתונאי יגאל סרנה, עורך דינו של סרנה עו"ד ליאור אפשטיין בראיון: בפייסבוק זה שיח ולא כתבה בעיתון ובאתר חדשות, יש ראיון לעובדות ואפשר להוכיח הכל.
•בשורה: בקרוב טיסות ישירות מנתב"ג לאומן, דובר 'אל על' למגזר החרדי אריה פרנקל בראיון: מנכ"ל החברה טס במיוחד לאומן להפגש עם ראש העיר שם להסדיר את הנושא של נחיתה באומן אך אין עדיין תאריך שהנושא יסתדר.
•גזר הדין של יוסף חיים בן דוד, אביו של הנער חוסיין אבו חדר בראיון: אם יש כאן דמוקרטיה מדוע הבית של הורי הרוצח של הבן שלי לא נהרס עדיין?
• אחדות בביתר בסיור המשותף בין ליצמן ופרוש! ר״ע ביתר עילית הרב מאיר רובינשטיין בראיון: כבר זמן רב שקיים הרצון למפגש הזה מכל הצדדים ואנו מברכים ע״כ למען כלל תושבי העיר. אני לא מצפה ממנו להגיע לגיבוש שלומי אמונים כפי שפרוש לא יגיע לדינר של גור. ישנה אווירה טובה וזה מה שחשוב.
 -----------------
מהדורת חצות בסקופים:
שוב פיגוע בשער האריות. אברהם תושב העיר העתיקה שכוחות משטרה פרצו לביתו בראיון: השוטרים חששו שהמחבל מסתתר באחד הבתים, הם פרצו דירה אחרי דירה, והמחבל נתפס.

•בחירת הרב איגרא לדיין בבית הדין העליון, יאיר אטינגר מ'הארץ': בש"ס לא מרוצים מבחירת הרב איגרא הם ניסו למנוע את המינוי עד הרגע האחרון. הוועדה הפכה לפוליטית אין דיון לגופו של דיון.

•יו"ר ועד הרבנים לעניני גיור הרב נחום איזנשטיין בראיון: אין לנו בעיה עם דיינים של הציונות הדתית יש להם דיינים טובים, ההתנגדות היא אך ורק לדיינים מסויימים שאחד מהם התיר אשת איש.

• 7 חודשי מאסר בפועל על יואליש קרויס ממא״ש - ידידו, שמואל חיים פפנהיים בראיון: הוא שגה בהתנהלות המשפטית שלו כשלא לקח עו״ד שייצג אותו כראוי. השופטת נימקה את הכרעת הדין רק בגלל דעותיו הקיצוניות ולא על עצם המעשים שבהם הואשם. הוא יהיה חייב לערער ע״כ.

• מנכ״ל הכנסת המתמודד לראשות נצרת עילית רונן פלוט, בראיון: לא לחינם אני עוזב עבודה מכובדת ומשכורת גבוהה יותר. אני חושב שאני יכול להביא את הממשלה ע״מ לסייע בעבור העיר. במידה ואבחר יש לי סדר יום משלי וארצה זוגות צעירים מכל המגזרים.

•מנדי ריזל - 'קול ברמה' שחשף את סיפורו של חייל שומר תורה ומצוות שנעצר הלילה: בצה"ל טוענים כי הוא לא מתפלל ולכן לא מתאים למסגרת דתית. חבריו מספרים שההיפך הוא הנכון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.