רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 24 במאי 2016

12 ב'מרכז החדשות':

ראשי הישיבות התכנסו עם שר האוצר להביא פיתרון למצוקת הדיור החרדי!
במשך כשלושים דקות ישבו ראשי הישיבות הגרב"ד פוברסקי, הגרב"מ אזרחי, הגר"ד כהן, הגר"י רוזן והגר"א סאלים עם שר האוצר וראש מטה הדיור ושטחו בפניהם את מצוקת הזוגות הצעירים במגזר החרדי. לאחר מכן ישב שר האוצר כשלושים דקות עם הגרב"מ. שר האוצר הבטיח כי בתוך ימים יימצא פיתרון לרוכשים באחיסמך.
גדולי ראשי הישיבות חברי 'ועד הישיבות' התכנסו בבית מרן הגרי"ג אדלשטיין!
גדולי ראשי הישיבות בראשם מרנן הגרי"ג אדלשטיין, הגר"ד לנדו, הגרב"ד פוברסקי והגר"ש אלתר התכנסו לדיון בסוגיית ביטול חוק הגיוס ובמעמדם של אברכי הכוללים ובחורי הישיבות. הגרי"ג אדלשטיין הורה להוציא את העוזרים והצלמים ע"מ לקיים את הדיון הרגיש בפרטיות.
בין ההחלטות הובאו ההחלטות הברורות עליהם חתם מרן הרב שך זצ"ל: כי לא יינתן טופס 'דיחוי' מצה"ל לבחור "שתורתו אינה אומנותו". בין ההחלטות שפורסמו מטעמם נאמר, "על ראשי מוסדות התורה להקפיד הקפדה יתרה ובכל התוקף שלא לחתום על מתן דיחוי בשום פנים לאלו שאינם זכאים למעמד 'תורתו אומנותו', וכפי עמדתם והוראתם הברורה של ראשי ונשיאי ועד הישיבות זצוק"ל ויבדלחט"א".
הלילה תערך פגישת משא ומתן נוספת בין ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר האוצר משה כחלון וחבר הכנסת אביגדור ליברמן על כניסת ישראל ביתנו לממשלה. גורמים בליכוד מסרו כי חלה התקדמות אך טרם ברור אם הצדדים יצליחו להגיע להסכם כבר הלילה.
הח"כ הנכנס יעקב אשר בראיון: "לא היו שום סיכומים בין דגל התורה לבין הרב פרוש, היה תהליך בין הצדדים שבו עלו נושאי המחלוקת והגיעו בהם להבנות ולרגיעה. ח"כ הרב גפני ישב עם הרב פרוש כמה פעמים על הרגעת הרוחות ודחף מאוד לקיום החוק הנורבגי בכל דרך".
מכשרים: 0799292865

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.