רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 26 באפריל 2016

ווארטים


״הקשבה, זה לא לשמוע את המילים שנאמרות, הקשבה היא, להבין את מה שהמילים הללו מבטאות״

"יותר מיציאת עם ישראל ממצרים זה הוצאת מצרים מעם ישראל בכל יום ויום."

 אחד התארח במלון בפסח. בסעודה הגישו מרק. המלצר ניגש אליו: אדוני אוכל שרויה? עונה לו:לא. המלצר מוזג לו מצקת. הוא ניגש לזה שישב לידו:אדוני אוכל שרויה? כן בטח. מוזג לו המלצר מצקת עם 2 קניידלך

איזה מוהל בירך בברית על שילוח הקן.
שאלו אותו . למה
ענה להם המוהל. בטעות חתכתי לתינוק את הביצים

יהודי נכנס לחנות והתמקח עם המוכר לגבי המחיר לאחרי שעה הסכימו על מחיר, הוציא האיש פנקס צ'קים ורשם לו צ'ק. לאחרי שיצאו מהחנות שאל הבן את אביו, אבא בכל מקרה הצ'ק יחזור אז מדוע התווכחת? ענה אביו: איש נחמד לא רציתי שיפסיד הרבה...

כל שנה אני רוצה לשתות מהכוס של אליהו הנביא, מה הוא כבר יעשה לי?!
ואז אני נזכר מה שקרה בפעם הקודמת שישבתי לו על הכסא...

איזה אחד קנה לחמתו כרטיס טיסה לשוויץ.
שאלו: אותו למה?
ענה: שמעתי שבשוויץ יש נוף עוצר נשימה

ויקיפדיה: "אני יודע כל דבר בעולם!"
גוגל: "לי יש את כל העולם!‏‏"‏
פייסבוק: "אני מכיר את כל העולם!‏‏"
אינטרנט: "בלעדיי, אתם לא שווים דבר!‏‏"‏

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.