רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 3 בפברואר 2016

ווארטים


״אל תצר צרת המחר, כי לא תדע מה ילד יום, שמא למחר איננו, ונמצא מצטער על עולם שאינו שלו.״

 ״אל תקלקלו את מה שהחיים זמנו לכם, עם שאיפות על מה שאין לכם, מתוך הבנה שגם מה שיש לכם כעת, פעם היה בגדר חלום...״

"יצירתיות היא לראות את מה שכל אחד ראה, ולחשוב את מה שאף אחד אחר לא חשב."

לפעמים אדם מרגיש מיואש שאין לו כוח, נגמר לו הכוח. ובאמת, למה נגמר לנו הכוח? כי הוצאנו מהפה את המשפט "אין לי כוח", אומר רבי חיים מוולוז'ין: אסור להוציא מהפה משפט שמתחיל במילים "אין לי", כשהתחלת משפט ב"אין", קבעת גורל! לכן, עם המילה "אין" ניתן וחובה להתחיל רק משפט אחד: "אין עוד מלבדו" !!!

למה בבני ברק כשמעשנים סגריה ראשונה לא מברכים שהחיינו? כי מעשנים אותה בשירותים
ולמה כשמעשנים בתל אביב לא מברכים שהחיינו? כי מעשנים אותה מתחת לגיל חינוך

הנהג של השר דרעי נוסע רוורס ודורס את הכלב של השכנים של השר.השר המזועזע פונה לנהג: "גש לשכנים ותגיד להם שדרסת את הכלב".הנהג הולך וחוזר אחרי 2 דקות עם בקבוק יין ובונבונירה."מה אמרת להם שקיבלת כזה משלוח???" שואל השר."לא יודע" עונה הנהג "כל מה שאמרתי להם זה, אני הנהג של דרעי... הכלב מת".

 בזק שלום, במה אוכל לעזור?
שלום, האינטרנט לא עובד.
דבר ראשון תאתחל את הראוטר.
אני לא יכול.
למה?
אין לי מפתח לדירה של השכנים....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.